iPhone IMEI geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 730261

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort voor een jaar naar de Verenigde Staten verhuizen en ik wilde alvast een telefoonnummer bestellen bij AT&T daar. Op een gegeven moment werd mij gevraagd om het IMEI-nummer van m’n iPhone 5s in te voeren. Nadat ik dat deed kreeg ik de melding dat het IMEI-nummer geblokkeerd is voor gebruik op hun network. Vervolgens Sprint, Verizon, en T-Mobile US geprobeerd. Ieder gaf aan dat het IMEI-nummer geblokkeerd was. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat dit komt doordat mijn telefoon geregistreerd staat onder contract bij T-Mobile Nederland, waardoor ik ‘m dus zelfs niet kan gebruiken op het netwerk van T-Mobile US. Ik kon helaas geen oplossing vinden en dus zoek ik hier nu een uitweg. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn iPhone kan deblokkeren voor gebruik op andere netwerken? Ik neem aan dat dit moet kunnen, anders is m’n iPhone daar simpelweg onbruikbaar… lijkt me een beetje vreemd.

Kijk uit naar jullie reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Contact opnement met Tmobile Nederland? of was dat te moeilijk?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De enige oplossing is contact opnemen met T-Mobile. Enige andere oplossing is het omzeilen van een beveiliging, en daar gaan we je niet mee helpen. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.