Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Vraag
Alle reacties
Nouja wat voor games speel je ? welke resolutie ?
Je zou prima voor een 6400/6500 kunnen gaan met een b150 bordje en 8 of 16 gb ram.
Dat lijkt me voor nu een prima plan.
Het probleem is dan een beetje de GPU. Volgens de laatste geruchten worden de nieuwe kaarten van nvidia in Q2 2016 verwacht/aangekondigd. Dus als je het nog even uitzingen met die 560 zou ik daar op wachten.
Je zou prima voor een 6400/6500 kunnen gaan met een b150 bordje en 8 of 16 gb ram.
Dat lijkt me voor nu een prima plan.
Het probleem is dan een beetje de GPU. Volgens de laatste geruchten worden de nieuwe kaarten van nvidia in Q2 2016 verwacht/aangekondigd. Dus als je het nog even uitzingen met die 560 zou ik daar op wachten.
Tja Cpu upgrade doen en even wachten op wat Pascal brengt. Ik zou eerst 8GB nemen indien nodig een stickje over een jaar of twee er in drukken. 16GB is op het moment nog teveel
Pascal kwam dacht ik Q2 of Q3, ik weet niet of je zo lang kan wachten maar dat is anders wel aan te raden.
Ik zou gewoon alles kopen behalve de videokaart, dan heb je alvast een kleine boost in games en super prestaties in dagelijks gebruik. Vervolgens wachten op de nieuwe kaarten van nvidia en AMD, rustig de benchmarks vergelijken en een beslissing nemen over de videokaart.
16gb is veel maar geheugen kost niet zoveel. Ik denk dat ik dan wacht met het hele systeem en als de Pascal kaarten er zijn een keuze ga maken.
Hiervoor had ik een HD5850 en die had ik ook vanaf het eerste uur. Zonde om een GTX970 te kopen die vorig jaar nagenoeg dezelfde prijs was.
Hiervoor had ik een HD5850 en die had ik ook vanaf het eerste uur. Zonde om een GTX970 te kopen die vorig jaar nagenoeg dezelfde prijs was.
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Kun je inderdaad misschien beter een compleet nieuw systeem halen tegen die tijd.
Pagina: 1