Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 vraagjes:
- Kan je outlook express email & afspraken synchroniseren met een palm vx? Ik dacht dat Palm specifieke eigen PIM software meeleverd.
- Kun je een Palm laten communiceren met Windows 2000 over de IR poort? Volgens mij werkt een palm met IRCOMM en wordt dit niet ondersteund in WIn2000.

Verwijderd

Op je eerste vraag, ja dat kan, geen probleem. Daar zijn diverse tools voor.
De vraag over IR, dat weet ik niet.
Maar vraag het eens op Palmclub nl

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 10:19
Ik heb mijn Palm IIIxe wel eens IR gesynchroniseerd met Outlook onder WinME. Van Win2k heb ik geen verstand maar ik neem aan dat die IR standaard redelijk standaard is (duh).
Met mijn Nokia doet hij het ook prima.:)

There is no place like 127.0.0.1

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Volgens mij kun je wel met Outlook communiceren, maar niet met Outlook Express.

Tjielp... een vogel.

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 10:19
Op donderdag 21 juni 2001 15:03 schreef marcus22 het volgende:
Ik heb mijn Palm IIIxe wel eens IR gesynchroniseerd met Outlook onder WinME. Van Win2k heb ik geen verstand maar ik neem aan dat die IR standaard redelijk standaard is (duh).
Met mijn Nokia doet hij het ook prima.:)
Dit is met outlook express.

There is no place like 127.0.0.1

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 21 juni 2001 12:46 schreef No_mercy_on_u2 het volgende:
- Kun je een Palm laten communiceren met Windows 2000 over de IR poort? Volgens mij werkt een palm met IRCOMM en wordt dit niet ondersteund in WIn2000.
Ja, maar volgens mij waren er wel driver issues. Je ziet op palmclub echter vrij vaak discussie erover, dus ik neem aan dat het met wat werk kan :)

Is echter tergend traag, dus ram er nou maar gewoon een cradle aan ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Makkie! dit gaat heel makkelijk. Als je een laptop hebt, palm voor IR poort leggen, op hotsync button drukken en klaar!

Zie ook:

www.palmclub.nl/forums

Verwijderd

Je kan idd Outlook Express gebruiken voor het hotsyncen, maar ik gebruik veel liever de eigen software van Palm... Microsoft-foob...
Ik begrijp dat je overweegt een Palm te kopen? Kijk ook even bij de concurentie (andere PDA's met PalmOS zoals die van Sony)!

Verwijderd

Outlook is geen probleem en m'n vader gebruikt win2k op z'n notebook en dat is ook geen probleem icm IR. Het is alleen dat ik niet tevreden ben over Outlook dat ik dat niet gebruik, maar het is mogelijk...
Pagina: 1