Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 00:17
Ik heb op mijn telefoon Dropbox geinstalleerd. Dit gebruik ik om automatisch mijn genomen foto's up te loaden. Echter op mijn iPhone is het zo dat alle foto's worden geupload, bijvoorbeeld ook afbeeldingen die ik via WhatsApp binnen krijg. Op mijn Android was dit niet het geval.

Hoe zorg ik ervoor dat alleen mijn camera afbeeldingen worden geupload.

Beste antwoord (via specops0i0 op 30-01-2016 11:38)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

"Save incoming media" (te vinden onder Settings > Chats) in WhatsApp uitschakelen. Dropbox upload alles uit het album Camera Roll en Screenshots en je kunt niet kiezen. WhatsApp slaat alles op in de Camera Roll album, en dat kun je jammer genoeg ook niet kiezen. Dus de enige manier is om te voorkomen dat WhatsApp afbeelding worden geupload, is door WhatsApp ze niet laten opslaan. Ze blijven nog wel beschikbaar binnen WhatsApp en je kunt ze van daaruit ook kopieren naar de Camera Roll, mocht je ze willen bewaren (en dus uploaden naar DropBox).

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 29-01-2016 19:05 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

"Save incoming media" (te vinden onder Settings > Chats) in WhatsApp uitschakelen. Dropbox upload alles uit het album Camera Roll en Screenshots en je kunt niet kiezen. WhatsApp slaat alles op in de Camera Roll album, en dat kun je jammer genoeg ook niet kiezen. Dus de enige manier is om te voorkomen dat WhatsApp afbeelding worden geupload, is door WhatsApp ze niet laten opslaan. Ze blijven nog wel beschikbaar binnen WhatsApp en je kunt ze van daaruit ook kopieren naar de Camera Roll, mocht je ze willen bewaren (en dus uploaden naar DropBox).

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 29-01-2016 19:05 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 00:17
Top, dankjewel!