Gaming headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba1961
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-07-2022
Goedenavond kenners,
ik ben op zoek naar een goede gaming headset.
Deze moet een USB aansluiting hebben, surround uitvoering en goed sluiten om je oorschelpen.

Momenteel heb ik een HyperX Cloud in een witte uitvoering die tulpenplug aansluiting heeft: na een jaar begint deze problemen te geven bij het gedeelte alwaar je het volume kan regelen (af en toe rammelen aan het kastje zodat er weer stereo geluid uitkomt) en bepaalde geluiden komen niet zo goed door als de gaming headset van mijn dochter namelijk de Logitech G35.

De HyperX Cloud stuur ik op voor garantie gezien ik dat nog heb maar nu ik die van mijn dochter heb gebruikt bevalt mij dat geluid zeer goed.

Ik wil er ongeveer €. 100,= euro voor gaan uitgeven maar dan wil ik het ook goed hebben.

Welke keuze geven jullie mij aan?

2 vallen mij op en die zijn:

- Logitech G35 Surround Sound Gaming Headset (10 euro duurder maar nog te doen)

- Kingston HyperX Cloud II Gun metal, 7.1 virtual surround, Headset

Of hebben jullie een andere advies?

Alvast bedankt hiervoor.

PS
Wil hem vanavond nog bestellen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Denk dat je het beter bijvoorbeeld hier kan plaatsen: Consumentenelektronica Aankoopadvies

Misschien zou je ook naar een winkel kunnen om het geluid te horen/voelen hoe hij zit.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Of gewoon in CAA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba1961
Tja .... soms doe je wat fouts in je leven zonder dat je het in de gaten hebt !!

Als een ADMIN het wilt en kan verplaatsen hou ik er rekening mee met de volgende keer.

@WahyuSchmidt
Als ik naar een winkel was gegaan had ik nog niet een advies kunnen krijgen van de experts alhier aanwezig die dagelijks mogelijk z'n koptelefoon gebruiken of hebben.
Winkeliers kunnen vaak hun eigen producten prijzen omdat ze andere merken niet verkopen maar dan heb ik nog niet een duidelijk antwoord.
Of heb ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red91
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-07 21:53
Ik heb de HyperX Cloud II Gunmetal.

Fijne headset met goed geluid. Ik heb de stoffen oorkappen er op en ik kan hem de hele dag op hebben zonder er last van te hebben. De 7.1 Surround voegt naar mijn idee niet heel veel toe, maar dat kan voor ieder anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyPenguin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-06 17:53

MightyPenguin

Ik weet even weinig als jij

Red91 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:13:
De 7.1 Surround voegt naar mijn idee niet heel veel toe, maar dat kan voor ieder anders zijn.
Ik bezit zelf niet een product met deze feature, maar van wat ik er via reviews over heb gelezen, lijkt het meer een marketing feature te zijn(7.1>5.1 en meer=beter) dan daadwerkelijk heel veel beter te zijn dan gewone 5.1 audio. Het lijkt me in ieder geval niet de moeite waard om hier heel veel extra te betalen, maar dat is mijn (onervaren) mening.

Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red91
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-07 21:53
MightyPenguin schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:06:
[...]

Ik bezit zelf niet een product met deze feature, maar van wat ik er via reviews over heb gelezen, lijkt het meer een marketing feature te zijn(7.1>5.1 en meer=beter) dan daadwerkelijk heel veel beter te zijn dan gewone 5.1 audio. Het lijkt me in ieder geval niet de moeite waard om hier heel veel extra te betalen, maar dat is mijn (onervaren) mening.
Als ik de 7.1 functie aanzet dan klinkt het geluid is holler en ruimtelijker. Maar om echt te zeggen dat het beter is... Het is inderdaad meer een gimmick. Maar op zich is het een meer dan prima headset. Zeker omdat je hem met een heel lang draad met USB aan je computer kunt koppelen, maar hij is halverwege los te koppelen. Dan houd je een draad van 1 meter over met een jackplug, ideaal voor op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668697

Misschien is de pricewatch: Corsair Gaming VOID USB Carbon wat net onder de hondert euro en heeft een goede, uitgebreide en positieve review van foritain. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba1961
Iedereen bedankt voor zijn inbreng.
Uiteindelijk heb ik de keuze laten vallen op de Logitech G35 Surround Sound Gaming Headset: heb een paar dagen die van mijn dochter mogen gebruiken en ik moet zeggen dat het mij goed bevallen is.

De HyperX Cloud in een witte uitvoering heb ik teruggestuurd voor controle naar Alternate, ik wacht geduldig af wat de problemen waren en hoe het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Tomba1961 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:13:

Als een ADMIN het wilt en kan verplaatsen hou ik er rekening mee met de volgende keer.
Bij deze.
Pagina: 1