Goedenavond kenners,
ik ben op zoek naar een goede gaming headset.
Deze moet een USB aansluiting hebben, surround uitvoering en goed sluiten om je oorschelpen.
Momenteel heb ik een HyperX Cloud in een witte uitvoering die tulpenplug aansluiting heeft: na een jaar begint deze problemen te geven bij het gedeelte alwaar je het volume kan regelen (af en toe rammelen aan het kastje zodat er weer stereo geluid uitkomt) en bepaalde geluiden komen niet zo goed door als de gaming headset van mijn dochter namelijk de Logitech G35.
De HyperX Cloud stuur ik op voor garantie gezien ik dat nog heb maar nu ik die van mijn dochter heb gebruikt bevalt mij dat geluid zeer goed.
Ik wil er ongeveer €. 100,= euro voor gaan uitgeven maar dan wil ik het ook goed hebben.
Welke keuze geven jullie mij aan?
2 vallen mij op en die zijn:
- Logitech G35 Surround Sound Gaming Headset (10 euro duurder maar nog te doen)
- Kingston HyperX Cloud II Gun metal, 7.1 virtual surround, Headset
Of hebben jullie een andere advies?
Alvast bedankt hiervoor.
PS
Wil hem vanavond nog bestellen
ik ben op zoek naar een goede gaming headset.
Deze moet een USB aansluiting hebben, surround uitvoering en goed sluiten om je oorschelpen.
Momenteel heb ik een HyperX Cloud in een witte uitvoering die tulpenplug aansluiting heeft: na een jaar begint deze problemen te geven bij het gedeelte alwaar je het volume kan regelen (af en toe rammelen aan het kastje zodat er weer stereo geluid uitkomt) en bepaalde geluiden komen niet zo goed door als de gaming headset van mijn dochter namelijk de Logitech G35.
De HyperX Cloud stuur ik op voor garantie gezien ik dat nog heb maar nu ik die van mijn dochter heb gebruikt bevalt mij dat geluid zeer goed.
Ik wil er ongeveer €. 100,= euro voor gaan uitgeven maar dan wil ik het ook goed hebben.
Welke keuze geven jullie mij aan?
2 vallen mij op en die zijn:
- Logitech G35 Surround Sound Gaming Headset (10 euro duurder maar nog te doen)
- Kingston HyperX Cloud II Gun metal, 7.1 virtual surround, Headset
Of hebben jullie een andere advies?
Alvast bedankt hiervoor.
PS
Wil hem vanavond nog bestellen