4de playstation werkt nog steeds niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Beste Tweakers!

Begin december heb ik Rainbow six Siege gekocht. Toen ik hem wilde spelen deed hij het gelijk al niet en kreeg ik de foutcode ce-34878-0.

Nu heb ik een aantal dingen gedaan en het meest opvallende is: Ik kan het spel wel spelen, maar dan moet ik geen enkele Update van R6 installeren.

Verloop:
Zonder update:
zonder alle updates kan ik gewoon spelen, Ik kan niet online spelen want dan is er wel een update vereist.

Met de update(s):
Op het moment dat ik de update geïnstalleerd heb, en ik start het spel op: Dan zie je het plaatje van R6 siege. Mijn PS4 maakt geen vreemd geluiden. Daarna kom ik terecht in het intro stukje, het stukje dat er hevig begint te stikken (Rainbow six word gestikt op een kogelvrij vest) op dat moment begint het spel te stotteren en loopt één seconde vast. daarna gaat hij weer verder. het filmpje kan hij gewoon afspelen en deze kan ik ook gewoon overslaan. Dan kon ik in het hoofdmenu en wil hij verbinding gaan maken met Online. dan hoor je een hoop gestotter en dan valt hij uit. en dan krijg ik de foutcode.

Nu heb ik 4 nieuwe playstation van Playstation zelf gekregen en heb ik nog steeds het probleem. Ubisoft maar weer gebeld vanmiddag die willen mij pas helpen als ik NAT Type 1 heb. Nu heb ik NAT Type 2 en heeeel af en toe kan ik een half uurtje spelen totdat R6 weer uitvalt en weer foutcode: CE-34878.

Ik krijg het gevoel dat dit probleem aan mijn internet zou kunnen liggen.
Het is zeer frustrerend want beide partijen (Ubisoft & Playstation) zeggen mij niet meer te kunnen helpen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groeten,

Benjamin

[ Voor 3% gewijzigd door benjamin19 op 29-01-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
http://nl.playstation.com...il/item741502/CE-34878-0/. Nat type 2 is prima en het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
ook al geprobeerd!

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
benjamin19 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:27:
Ubisoft maar weer gebeld vanmiddag die willen mij pas helpen als ik NAT Type 1 heb.
Wat is dit voor achterlijk beleid? NAT Type 1 kan je enkel krijgen als je direct op het internet bent aangesloten, dus zonder router etc. Dit kan al niet bij veel providers omdat je daar standaard een router krijgt waar je niet omheen kan (KPN, Telfort, Tele2, Vodafone etc). De enige manier om NAT Type 1 te krijgen is om je modem in bridge te zetten (Ziggo) en dan enkel en alleen je PS4 erop. Je PS4 krijgt in feite je externe IP en is daarmee direct op het internet zelf aangesloten. NIEMAND heeft NAT Type 1 op deze manier, tenzij je graag een internetabonnement afsluit en er enkel en alleen je PS4 op wil aansluiten :S

Probeer je PS4 bij iemand anders, reset je router, probeer een ander router, probeer een ander disc, probeer een ander account. Deze zaken al geprobeerd? In dit geval kan je niet zomaar achter het probleem komen omdat er meerdere factoren invloed hebben. Het beste wat je dan kan doen is uitsluiten waar het in ieder geval niet in kan zitten. Zo kom je steeds dichterbij waar het probleem dan wel moet zitten en dan kan je troubleshooten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Is rainbow six digitaal of fysiek?

Is hij fysiek

Dan lijkt mij het meer aan de disc te liggen dan aan je internet verbinding

[ Voor 14% gewijzigd door rwbk op 30-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Zoals al eerder aangegeven, het NAT type (vooral als je al NAT 2 hebt) is echt niet van belang in dit probleem. Als je de game fysiek hebt, dan zal dit probleem hoogstwaarschijnlijk aan de blu-raydisk liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Vette vingers op de DVD ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
rwbk schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:55:
Is rainbow six digitaal of fysiek?

Is hij fysiek

Dan lijkt mij het meer aan de disc te liggen dan aan je internet verbinding
ToFast schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:59:
Zoals al eerder aangegeven, het NAT type (vooral als je al NAT 2 hebt) is echt niet van belang in dit probleem. Als je de game fysiek hebt, dan zal dit probleem hoogstwaarschijnlijk aan de blu-raydisk liggen.
Het is een disc, maar voordat ik Rainbow six update doet hij het wel prima. Zodra ik hem Update gaat het mis. En dan vooral als ik in het hoofdmenu probeer te komen en dan probeert R6 verbinding te maken met de servers, en dan valt hij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Net dus wel 2 á 3 uurtjes kunnen spelen zonder problemen.

Maar nu krijg ik weer foutmelding CE-34878-0

moedeloos word ik ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
benjamin19 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:22:
Net dus wel 2 á 3 uurtjes kunnen spelen zonder problemen.

Maar nu krijg ik weer foutmelding CE-34878-0

moedeloos word ik ervan
heb je een orginele hdd erin zitten of heb je hem veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
rwbk schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:58:
[...]

heb je een orginele hdd erin zitten of heb je hem veranderd?
Dit zou mogelijk kunnen zijn. Als je constant je eigen HDD zou gebruiken (vanwege grootte, bijvoorbeeld een 2TB) gebruikt zou die kapot kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Lijkt er wel op dat die error CE-34878 meerdere oorzaken kan hebben. Misschien is je internet of wifi onstabiel (random hoge pings of packet loss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Eerste, tweede en derde hit op google op de genoemde error code geeft aan dat de game data corrupt is.
Zoals meerdere al aangegeven hebben, ligt het dus waarschijnlijk aan het schijfje, als het andere games ook voorkomt dan waarschijnlijk aan de hd in de PS4 zelf.

Als je deze zo leuk vind, trek dan gewoon ff de digitale variant binnen, lijkt me bijzonder sterk dat een vendor garantie gaat geven op een beschadigt schijfje. Misschien kun je een deal maken dat je via garantie de digitale versie kan binnentrekken, je hebt immers voor de game betaald en het medium is naar mijn inziens dan bijzaak.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Heb net een aantal dingen geprobeerd. Poorten open gezet, PS4 helemaal opnieuw geïnstalleerd.
(NAT-Type 2)
Nu heb ik de nieuwste update van R6 gebruikt.
Zet ik het internet uit van mijn Playstation, dan kan ik gewoon spelen (niet online)

Maar zodra ik internet weer aanzet via mijn playstation (zowel in de game als voor het opstarten) Dan sluit hij af en geeft hij de foutcode CE-34878-0. Dus het ligt naar mijn gevoel aan het internet. of aan de servers van ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
benjamin19 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:39:
Heb net een aantal dingen geprobeerd. Poorten open gezet, PS4 helemaal opnieuw geïnstalleerd.
(NAT-Type 2)
Nu heb ik de nieuwste update van R6 gebruikt.
Zet ik het internet uit van mijn Playstation, dan kan ik gewoon spelen (niet online)

Maar zodra ik internet weer aanzet via mijn playstation (zowel in de game als voor het opstarten) Dan sluit hij af en geeft hij de foutcode CE-34878-0. Dus het ligt naar mijn gevoel aan het internet. of aan de servers van ubisoft.
Ik geloof dat de rest al op corrupte data gewezen heeft. Merk daarbij op dat het prima mogelijk is dat de offline stand gewoon werkt, maar dat het stukje corrupte data de netcode voor je game betreft. In dat geval ga je dus inderdaad merken dat hij offline wel, en online niet werkt.

Overigens snap ik niet helemaal waarom je bij Sony en/of Ubisoft aanklopt voor je probleem. Je hebt je spel ergens gekocht (MediMarkt, Intertoys, Bol.com, whatever) en het spel werkt niet correct. In dat geval moet je gewoon bij de verkoper zijn, en die moeten dan maar zien dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 09:24
Kleine kans maar misschien dat dit wil helpen...

1 Herstel de licenties
2 zet je internet uit
3 start spel
4 zet internet aan

Werkt dat niet, dan..

1 Verwijder disk
2 Delete alle R6 data, ALLES! dus ook patches, game files, screenshots en saved data.
3 Zet de ps4 uit
4 Trek de stekker er uit en wacht een minuutje of zo.
5 Sluit je ps4 weer aan en zet hem aan
6 Stop R6 erin en laat hem installeren maar start de game nog niet op.
7 Herstel licenties.
8 Speel spel..

Werkt dat niet..

1 Herhaal stap 1 en 2
2 Zet de ps4 helemaal uit
3 Boot in safe mode (powerbutton inhouden totdat je 2 biebjes hoort) (ong. 10 sec.)
4 in safe mode, kies database herstellen. Dit betekend wel dat je voor elke game opnieuw de updates moet downloaden.
5 Herhaal stap 6, 7 en 8.

Wil dan ook nog niet werken dan kan je altijd nog de laatste optie proberen
en dat is booten in safe mode, en je ps4 opnieuw initialiseren maar dan ben je alles kwijt.

Anders word het toch wachten totdat Sony de bug plet..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwijderd omdat ik niet trots ben op wat ik gedaa heb

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:17
ToFast schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:04:
Lijkt er wel op dat die error CE-34878 meerdere oorzaken kan hebben. Misschien is je internet of wifi onstabiel (random hoge pings of packet loss).
ja die error krijg ik ook wel eens, maar dat ligt dan aan de game. bij de ene game krijg ik het en bij andere games komt het nooit.

Deze games zijn niet speelbaar op mijn ps4:
-The Last of Us Remastered
-AC Unity
-God of War remastered
-MGS5: Ground Zeroes
-Transistor

volgende keer schaf ik een xtwo aan ipv ps5.

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2016 15:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Dat zat dan echt niet aan de PlayStation liggen. Volgens mij moet je het in je router/Wi-Fi verhaal zoeken.

Met de Xbox zal je ook problemen krijgen als je de basis niet goed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Ik geloof dat de rest al op corrupte data gewezen heeft. Merk daarbij op dat het prima mogelijk is dat de offline stand gewoon werkt, maar dat het stukje corrupte data de netcode voor je game betreft. In dat geval ga je dus inderdaad merken dat hij offline wel, en online niet werkt.

Overigens snap ik niet helemaal waarom je bij Sony en/of Ubisoft aanklopt voor je probleem. Je hebt je spel ergens gekocht (MediMarkt, Intertoys, Bol.com, whatever) en het spel werkt niet correct. In dat geval moet je gewoon bij de verkoper zijn, en die moeten dan maar zien dat ze het oplossen.
Ik begrijp dat de game begin december is gekocht. Ik denk niet dat de topicstarter terug kan naar de winkel. Dan ben je aangewezen op Ubisoft zelf, wanneer het op omruilen van de disc aankomt. Aan je PS4 ligt het in ieder geval niet, aangezien je al aan de 4e toe bent.

Vragen @ benjamin19:
1) Kun je het spel offline/online testen bij iemand anders (eventueel op je eigen account) op de PS4? De aanbieder van het internet zou het beste een andere dan die van jou kunnen zijn (uitsluiten van internet)
2) Zijn er nog meer games die bij jou problemen geven (zie reactie Mooyini)?
3) Internet bedraad of draadloos (wellicht dat ik daar overheen gelezen heb)?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 11:04 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:03:
[...]

Ik begrijp dat de game begin december is gekocht. Ik denk niet dat de topicstarter terug kan naar de winkel. Dan ben je aangewezen op Ubisoft zelf, wanneer het op omruilen van de disc aankomt. Aan je PS4 ligt het in ieder geval niet, aangezien je al aan de 4e toe bent.

Vragen @ benjamin19:
1) Kun je het spel offline/online testen bij iemand anders (eventueel op je eigen account) op de PS4? De aanbieder van het internet zou het beste een andere dan die van jou kunnen zijn (uitsluiten van internet)
2) Zijn er nog meer games die bij jou problemen geven (zie reactie Mooyini)?
3) Internet bedraad of draadloos (wellicht dat ik daar overheen gelezen heb)?
Beste,

Ik zal van de week even kijken als het ergens anders wel werkt bij een vriend of kennis.

2: Het aparte aan dit probleem is. Dat ik precies hetzelfde had met WatchDogs, het ligt aan de spellen die ik heb van Ubisoft

3: Ik gebruik sinds het probleem met watchdogs alleen nog maar Bedraad internet maar dit schijnt niet te werken.

MVg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
xinix03 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:45:
Kleine kans maar misschien dat dit wil helpen...

1 Herstel de licenties
2 zet je internet uit
3 start spel
4 zet internet aan

Werkt dat niet, dan..

1 Verwijder disk
2 Delete alle R6 data, ALLES! dus ook patches, game files, screenshots en saved data.
3 Zet de ps4 uit
4 Trek de stekker er uit en wacht een minuutje of zo.
5 Sluit je ps4 weer aan en zet hem aan
6 Stop R6 erin en laat hem installeren maar start de game nog niet op.
7 Herstel licenties.
8 Speel spel..

Werkt dat niet..

1 Herhaal stap 1 en 2
2 Zet de ps4 helemaal uit
3 Boot in safe mode (powerbutton inhouden totdat je 2 biebjes hoort) (ong. 10 sec.)
4 in safe mode, kies database herstellen. Dit betekend wel dat je voor elke game opnieuw de updates moet downloaden.
5 Herhaal stap 6, 7 en 8.

Wil dan ook nog niet werken dan kan je altijd nog de laatste optie proberen
en dat is booten in safe mode, en je ps4 opnieuw initialiseren maar dan ben je alles kwijt.

Anders word het toch wachten totdat Sony de bug plet..

Succes!
Bedankt voor je reactie! Mocht niet baten helaas. Krijg het gevoel dat mijn Internet de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Kleine update.

Ik heb dus wat zitten te kutten in mijn Router. DMZ port-forwarding weinig verstand van allemaal. (UnpNp stond al die tijd al aan) Nu kan ik dus wel Rainbow six spelen alleen niet op internet. Hij kan geen verbinding maken met de servers. Foutcode: 3.0x000100B.

Iemand hier dan weer ervaring mee? Soms sluit hij nog wel af (foutcode 34878-0) maar dat doet hij alleen als hij probeert verbinding te maken met de servers van Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
[...]

Waarom zou je op Ubisoft aangewezen zijn? Hier gaat gewoon het standaard consumentenrecht op. Als je product ondeugdelijk is (de online opties werken niet, da's best wel ondeugdelijk, nietwaar?) dan kun je daar gewoon garantie op claimen, zeker als jij de enige bent met dit probleem. Als dit het spel zelf zou zijn (as in, de software) die niet werkt, dan hadden veel meer mensen dit probleem - ergo, het is de lokale kopie, hetzij de speldisc, hetzij de harde schijf waarop het geïnstalleerd is, waar het probleem in zit.

De harde schijf lijkt me stug als je die al meerdere keren gedeïnstalleerd en opnieuw gedownload hebt, dus blijft de speldisc over. Dat die inmiddels een maand geleden gekocht is, vind ik niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Waarom zou je op Ubisoft aangewezen zijn? Hier gaat gewoon het standaard consumentenrecht op. Als je product ondeugdelijk is (de online opties werken niet, da's best wel ondeugdelijk, nietwaar?) dan kun je daar gewoon garantie op claimen, zeker als jij de enige bent met dit probleem. Als dit het spel zelf zou zijn (as in, de software) die niet werkt, dan hadden veel meer mensen dit probleem - ergo, het is de lokale kopie, hetzij de speldisc, hetzij de harde schijf waarop het geïnstalleerd is, waar het probleem in zit.

De harde schijf lijkt me stug als je die al meerdere keren gedeïnstalleerd en opnieuw gedownload hebt, dus blijft de speldisc over. Dat die inmiddels een maand geleden gekocht is, vind ik niet zo interessant.
Disc-omruil via Ubisoft doel ik op (inderdaad vanwege garantie).

EDIT: daarom adviseerde ik hem om eerst de disc bij iemand anders te testen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 15:03 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Disc-omruil via Ubisoft doel ik op (inderdaad vanwege garantie).

EDIT: daarom adviseerde ik hem om eerst de disc bij iemand anders te testen.
Die tweede sowieso, maar dan wel een verse install uiteraard.

Die omruiloptie zou een mogelijkheid zijn, maar dan zou ik wel even controleren of ze daar niet stiekem gewoon kosten (al is het maar verzendkosten) voor rekenen. Als dat zo is, zou ik toch eerst de verkoper eens boos aankijken, die hoort dat immers voor jou te regelen. Als Ubisoft dat voor je wil doen, dan is dat coulance, want ze zijn niets verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
benjamin19 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:13:
Kleine update.

Ik heb dus wat zitten te kutten in mijn Router. DMZ port-forwarding weinig verstand van allemaal. (UnpNp stond al die tijd al aan) Nu kan ik dus wel Rainbow six spelen alleen niet op internet. Hij kan geen verbinding maken met de servers. Foutcode: 3.0x000100B.

Iemand hier dan weer ervaring mee? Soms sluit hij nog wel af (foutcode 34878-0) maar dat doet hij alleen als hij probeert verbinding te maken met de servers van Ubisoft
Volgens mij kunnen we de PS4 zelf wel uitsluiten, evenals de disc. Je hebt ook (soortgelijke) problemen met andere games. Je hebt blijkbaar echt problemen met je router/internet. En dat die games dan zulke errors/vastlopers geven..tja slecht geprogrammeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door ToFast op 01-02-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Je zou eens het ip adres van je ps4 in de DMZ van je router kunnen zetten. DMZ is bij de meeste thuis routers een apart stukje gescheiden van het netwerk waar alle poorten naartoe open staan, op deze manier sluit je alle poort gerelateerde problemen uit.

Stel wel even een vast ip in op je ps4 om er zeker van te zijn dat je DMZ altijd naar het ip van de playstation gaat.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
Misschien zoek ik het te ver, maar is je PS4 niet bedekt met iets? Of zit hij in een klein kastje zonder luchttoevoer? Dat hij misschien te warm wordt oid.

Daarnaast, heb je een eigen HDD erin gezet?

En heb je een PSCamera? Ontkoppel deze, en probeer opnieuw :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjamin19
Zo zit nu bij een vriend, heb ik online kunnen spelen. Internet is dus het probleem zij hebben ziggo, en ik Kpn. Iemand een idee wat ik nu zou kunnen doen? Bedankt voor alle reacties tot nu toe iniedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ziggo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:45:
[...]

Die tweede sowieso, maar dan wel een verse install uiteraard.

Die omruiloptie zou een mogelijkheid zijn, maar dan zou ik wel even controleren of ze daar niet stiekem gewoon kosten (al is het maar verzendkosten) voor rekenen. Als dat zo is, zou ik toch eerst de verkoper eens boos aankijken, die hoort dat immers voor jou te regelen. Als Ubisoft dat voor je wil doen, dan is dat coulance, want ze zijn niets verplicht.
Eens, maar helaas zit het uiteindelijk toch in het internet kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
benjamin19 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:34:
Zo zit nu bij een vriend, heb ik online kunnen spelen. Internet is dus het probleem zij hebben ziggo, en ik Kpn. Iemand een idee wat ik nu zou kunnen doen? Bedankt voor alle reacties tot nu toe iniedergeval!
Heb je dit al geprobeerd?
http://kpn-customer.custh.../answers/detail/a_id/7259

Verder zou je dus je playstation in dmz kunnen zetten als je dat nog niet geprobeerd had.
Upnp wordt gebruikt om automatisch poorten te forwarden tussen je router en een upnp enabled applicatie, handig maar erg onveilig. Mijn advies is om dat uit te laten.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Het werkt nog steeds niet. Gister een mannetje langs geweest van KPN en die heeft mijn ouder Arcadyan VGV7519KW vervangen met dezelfde modem. Nu heb ik mijn PS4 wel in DMZ gezet, toen ik wel gamen maar niet tegelijk op mijn laptop interneten. Nu vraag ik mij af, Ik heb er een 5 port Ethernet apparaat tussen zitten (die rechtstreeks is verbonden met de modem) kan dat het probleem zijn? Dat die Ethernet port Upnp niet open wil zetten of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat de game begin december is gekocht. Ik denk niet dat de topicstarter terug kan naar de winkel.
Dat kan prima. Als TS kan aantonen dat hij al het redelijke heeft gedaan om het spel aan de praat te krijgen en het werkt nog steeds niet, dan is het spel simpelweg defect. Het is inderdaad niet de makkelijkste discussie om aan te gaan, maar dat betekent niet dat je ongelijk hebt.
benjamin19 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:25:
Nu vraag ik mij af, Ik heb er een 5 port Ethernet apparaat tussen zitten (die rechtstreeks is verbonden met de modem) kan dat het probleem zijn? Dat die Ethernet port Upnp niet open wil zetten of iets dergelijks ?
Meten is weten. Juist dat soort dingen moet je elimineren om er achter te komen waar het probleem nu precies zit.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

benjamin19 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:25:
Nu vraag ik mij af, Ik heb er een 5 port Ethernet apparaat tussen zitten (die rechtstreeks is verbonden met de modem) kan dat het probleem zijn? Dat die Ethernet port Upnp niet open wil zetten of iets dergelijks ?
Is de modem in bridgemodus of in routermodus? Als router geen probleem.

Wat voor soort switch, manager of unmanaged? Unmanaged maakt poorten niets uit op de switch, wel op de modem.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
PcDealer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:41:
[...]

Is de modem in bridgemodus of in routermodus? Als router geen probleem.

Wat voor soort switch, manager of unmanaged? Unmanaged maakt poorten niets uit op de switch, wel op de modem.
Voor beiden vragen heb ik geen antwoord.

Wij hebben deze modem: Arcadyan VGV7519KW. En ik heb geen idee als die in een Bridgemodus staat, of in een router modem.

Verder over die Ethernetswitch, daar kan ik geloof ik helemaal geen handelingen mee uitvoeren. 'plug and play zeg'
Pagina: 1