Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verband tussen femtocellen en bellen over 4G

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
In nieuws: Vodafone stopt in Nederland met verkoop privézendmasten staat
Vodafone komt niet met een 4g-versie van de femtocellen. Daarvoor verwijst de provider naar de introductie van bellen via 4g, die snel zou volgen. Wat het verband is tussen die twee zaken, is niet duidelijk.
Het verband is wel duidelijk: die femtocellen werken op 3G, net als het bellen nu. Maar zodra we kunnen bellen over 4G is de noodzaak van die femtocellen ook weggevallen: het betere bereik van 4G zorgt er voor dat je ook binnen nog kan bellen. Netwerk ging het sowieso al niet om, dat had je binnen toch al. Die cellen sloot je al aan op een netwerkkabel, en wifi had je daar waarschijnlijk toch ook al.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank, ik had inmiddels een update geplaatst met een nadere verklaring. Ik vind jouw reden heel aannemelijk, maar ik heb het Vodafone niet horen zeggen - en ik heb er een paar keer expliciet naar gevraagd :)