Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
het is niet geheel duidelijk uit de inleiding of de onlinewinkel Camera.nl ook gesloten is of dat er bedoelt word dat Foto Klein ook eigenaar is van Camera.nl maar deze niet gesloten heeft.Elektronicaketen Foto Klein heeft zijn winkels gesloten. Het bedrijf heeft de online winkel Camera.nl. Klein bestaat zo'n 35 jaar en heeft 41 winkels, vooral in de regio Rotterdam. Medewerkers moesten gisteren aan het eind van de dag hun sleutels inleveren.
Het probleem is dat we geen contact kunnen krijgen met een van de bedrijven, ook niet op de bij ons bekende telefoonnummer of mailadressen. We kunnen dus niets met zekerheid zeggen. Er staat m.i. toch vrij duidelijk dat camera.nl van Klein is.Puc van S. schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:44:
[...]
het is niet geheel duidelijk uit de inleiding of de onlinewinkel Camera.nl ook gesloten is of dat er bedoelt word dat Foto Klein ook eigenaar is van Camera.nl maar deze niet gesloten heeft.
Wat de status is van Camera.nl en eventuele bestellingen, weten wij dus helaas ook niet. Maar wel klein beetje aangepast
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Ik zou sowieso FotoKlein ook noemen in de titel. Bekender lijkt mij dan camera.nl
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Klein (voorheen Foto Klein) is inderdaad een bekendere naam en de URL camera.nl komt ook uit bij de site van Klein. Daarmee lijkt camera.nl enkel nog een URL en geen merknaam (meer).
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Bekend wel, Foto Klein, alleen niet zo positief bekend geloof ik...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pagina: 1