Beetje last minute call, want ik ben van plan om vanmiddag een nieuwe receiver te gaan halen. Kan natuurlijk uitstellen, maar ja...
De receiver is bij mij echt het hart van het HT. Die bestaat momenteel uit:
De keuze is nu gevallen op de volgende modellen. Redenen zijn voor alle modellen gelijk: veel HDMI-IN poorten en 2 HDMI-Uit poorten. Daarnaast wil ik 4K upscaling en muzikaliteit.
- Denon X2200: Heeft zo'n beetje alles wat ik kan wensen. Veruit goedkoopste uit dit lijstje.
- Denon X3200: Heeft upscaling tot 4K-60/50Hz. De andere modellen to 30/25/24Hz. Hoe nodig is dit?
- Marantz SR5010: Is volgens mij een Denon X2200 in andere jas, maar heeft voor stereo geluid speciale module (HDAM), wat voor betere muziekweergave zou zorgen. Ik lees in het Marantz topic echter wel meerdere berichten over tikken in geluid, storingen in HDMI, etc.
Wat is aan te raden? Een van deze of toch een Yamaha of Pioneer? Keuzes, keuzes...
De receiver is bij mij echt het hart van het HT. Die bestaat momenteel uit:
- Front Speakers Boston Acoustics M350
- Surround Speakers Boston Acoustics M25
- Center Speaker Boston Acoustics M-Center
- Subwoofer SVS SB2000
- AV Receiver Onkyo TX-NR626
- Televisie Samsung UE55JU7000
- Projector Epson EH-TW6100
- Mediaplayer Mede8er MED8003D
- TV Ontvanger Horizon SMT-G7400 of 7401
- BluRay Speler Samsung BD-J7500
- Mediaplayer Google Chromecast 2nd gen.
- Mediaplayer Apple Apple TV 3rd gen.
- Projectscherm
De keuze is nu gevallen op de volgende modellen. Redenen zijn voor alle modellen gelijk: veel HDMI-IN poorten en 2 HDMI-Uit poorten. Daarnaast wil ik 4K upscaling en muzikaliteit.
- Denon X2200: Heeft zo'n beetje alles wat ik kan wensen. Veruit goedkoopste uit dit lijstje.
- Denon X3200: Heeft upscaling tot 4K-60/50Hz. De andere modellen to 30/25/24Hz. Hoe nodig is dit?
- Marantz SR5010: Is volgens mij een Denon X2200 in andere jas, maar heeft voor stereo geluid speciale module (HDAM), wat voor betere muziekweergave zou zorgen. Ik lees in het Marantz topic echter wel meerdere berichten over tikken in geluid, storingen in HDMI, etc.
Wat is aan te raden? Een van deze of toch een Yamaha of Pioneer? Keuzes, keuzes...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.