www.tweakers.net -> SG & HK

Pagina: 1
Acties:

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hehe, kijk ik op t.net... Bij de "Tech forums" zie ik daar een topic staan wat ik dus niet kan lezen.... omdat het in HK staat.
Misschien moeten jullie ze daar weghalen. Dus dat daar alleen techtopics in staan; want nu zien de niet/net geregistreerde dat er nog meer forums zijn.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Op donderdag 21 juni 2001 12:38 schreef Nielsz het volgende:
Hehe, kijk ik op t.net... Bij de "Tech forums" zie ik daar een topic staan wat ik dus niet kan lezen.... omdat het in HK staat.
Misschien moeten jullie ze daar weghalen. Dus dat daar alleen techtopics in staan; want nu zien de niet/net geregistreerde dat er nog meer forums zijn.
Lees FF alles wat hiermee te maken heeft, bijvoorkeur alle FAQ's

Dan weet je ook dat het juist de bedoeling is dat newbies die fora niet zien.

Wat je bedoelt snap ik wel, da's dan jammer ben ik bang ;)

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 15:56

syserr

kangoeroe

Tech forums
11:15 nero burning rom vraagje!
11:15 Wat voor pc heeft Bill Gates?
11:15 Stofontwikkeling in de pc. Hoe erg kan ...
11:15 Help! ISDN kaart doet eng.....
11:15 [php] cookie expired ?!
11:15 Yesss!
11:15 Barbie Case Mod (Red Light District)
11:15 Wat is de robuustste hardware die je heb...
11:15 forwarden van broadcast?
als je kijkt naar bv het bill gates pc topic zie je op t.net dat ie in hardware algemeen staat terwijl ie als je en aamklikt in HK blijkt te staan.... beetje vaag he... vooral omdat lang niet iedereen HK kan lezen... en vanwege dit
Tech forums
11:15 nero burning rom vraagje!
11:15 Wat voor pc heeft Bill Gates?
en dat terwijl HK niet echt een techforum is dacht ik zo..

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Knightwolf
Op donderdag 21 juni 2001 12:57 schreef syserr het volgende:

[..]

als je kijkt naar bv het bill gates pc topic zie je op t.net dat ie in hardware algemeen staat terwijl ie als je en aamklikt in HK blijkt te staan.... beetje vaag he... vooral omdat lang niet iedereen HK kan lezen... en vanwege dit
[..]

en dat terwijl HK niet echt een techforum is dacht ik zo..
Kheb het FF bekeken, ik zie nu ook wat je bedoelt, dit is idd beetje VAAG ja.... FOUTJE zou ik zeggen :o

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 12:53 schreef Knightwolf het volgende:

[..]

Lees FF alles wat hiermee te maken heeft, bijvoorkeur alle FAQ's

Dan weet je ook dat het juist de bedoeling is dat newbies die fora niet zien.

Wat je bedoelt snap ik wel, da's dan jammer ben ik bang ;)
Hij zegt toch duidelijk dat hij het topic wel kan zien, maar er niet in kan. En dat het misschien slim is om het weg te halen.

le-zen ;)

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 15:56

syserr

kangoeroe

le-zen ;)
sim-pel

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Knightwolf
Op donderdag 21 juni 2001 13:02 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Hij zegt toch duidelijk dat hij het topic wel kan zien, maar er niet in kan. En dat het misschien slim is om het weg te halen.

le-zen ;)
Lees jij ook FF ja.

Ik zei dat het JAMMER is datie er niet in kan... Ik zei ook dat het een foutje moet zijn, jamme dan dat je er niet in kan als je geen SG en HK rechten hebt (ik wel :P ).

Dit foutje moet wel aangepast worden ja.

Maar ik weet ook al waarom dit "Foutje" is ontstaan... Dat hier bedoelde Topic over welke PC Bill Gates zou hebben is namelijk in Hardware Algemeen gepost, en daarna door een modje VERPLAATST ;) En wel dom dat het systeem dat regeltje inderdaad niet mee-veranderd :+
Pagina: 1