Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaffapiraat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-06 22:09
Mijn vraag
Mijn logitech z906 set heb ik jarenlang met plezier gebruikt maar deze werken nu niet meer. Kan iemand mij helpen of heeft iemand ideëen?

Verhaal:
Ik ben een halfjaar in het buitenland geweest en toen ik terugkwam en alles aanzette bleek dat mijn Logitech Z906 set niet meer aangaat. De lampjes op de console blijven uit. Ik heb andere stopcontacten gebruikt maar met hetzelfde resultaat. Vervolgens heb ik de set naar de woonkamer gebracht, nogmaals getest maar helaas. Ik heb de Subwoofer unit opengeschroefd en ik kwam een rampscenario tegen. Het lijkt wel alsof de printplaat vlam heeft gevat en dat meerdere soldeerplekken gesmolten zijn. (ik zal proberen foto's toe te voegen)

Ik heb met Logitech gebeld maar mijn set valt buiten de garantie en zij kunnen niks voor mij doen. Heeft iemand tips voor mij of weet iemand wat ik moet doen om een nieuwe set te kunnen krijgen. Als dat niet mogelijk is, wat zou ik kunnen doen om mijn set werkend te krijgen (nieuwe sub o.i.d.). Als dat ook niet mogelijk is, dan is de enige optie om een nieuwe (dezelfde of een andere) te kopen denk ik?

Alvast bedankt! :)