Wanneer recht op een nieuw product?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_consultancy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Hallo Tweakers,

Mijn vraag luid, wanneer heb je recht op een nieuwe product?
Ik heb in mei 2014 een Asus laptop besteld bij Bobshop A €900
Sindsdien heb ik er elke keer problemen mee, heb hem ondertussen al een keer of drie opgestuurd ter reparatie. Nu werkt het geluid weer niet naar behoren, het geluid gaat elke keer opeens heel hard of zacht als ik een filmpje uit zet en weer opnieuw aanzet. Ik ben het echt zat, ronduit slechte service van Asus.
Elke keer ben ik me laptop voor 2 weken kwijt en ben het vertrouwen in dit product een beetje kwijt.
Iemand enig idee wanneer je recht hebt op een nieuw product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_consultancy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Ja, drivers al gecheckt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Normaal horen dit soort vragen in het Shopping Forum, dus een schopje, maar ik ga het ook dichtdoen. Je vage beschrijving van de problemen bewijzen niet dat het non-conformiteit is, maar eerder software-instellingen, en het klagen over Asus helpt niet aangezien de garantie via Bobshop dient te lopen. Ook mis ik de eigen inzet, wat heb je zelf opgezocht?

Als je een nieuw topic wilt openen, dan kan dat, maar dan dient daar wel duidelijk te zijn wat je zelf al gezocht hebt, en een duidelijke beschrijving van de problemen en waarom je denkt dat die non-conformiteit zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.