Toon posts:

Outlook XP loopt vast bij attachements. Help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ZOdra ik een bericht aanklik met een attachement of er een wil versturen loopt outlook xp vast. Word ik niet vrolijk van; kan het alleen via de taskmanager afsluiten. Iemand bekend met dit probleem, en beter nog, met de oplossing?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

Wat ik wel weet is dat Outlook XP aardig dichtgetimmerd is voor wat betreft de attachements.

Een heleboel (zoals .exe etc) worden geweigerd door Outlook.

Misschien dat dit er iets mee te maken heeft?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Inderdaad OL XP is nogal strikt op dit dingen. Dit allemaal omdat MS van de naam van onveilig afwil.

Natuurlijk komen ze aan die naam omdat users klakkeloos alled openen wat ze tegenkomen.

Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar kan je eea qua banned content niet open zetten?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

Niet dat ik weet. Je kunt het altijd omzeilen door te gaan zippen.

Zip wordt namelijk wel gewoon geaccepteerd.

* Schonhose snapt dan ook direct het nut niet meer van deze beveiliging. Een virus in een zip is nog steeds een virus... :?

En met Winzip volstaat 2x dubbelklikken al om de .exe in de zip uit te voeren.

Microsoft.. *sigh* |:(

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Misschien dat dit helpt. Hiermee kun je het e.e.a. mbt attachements weer aanzetten

http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm

Meer info over attachements in Outlook XP vind je hier

[topic=140689]

Ik weet niet of dit alles je probleem oplost maar Suc6

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 09:28
Op donderdag 21 juni 2001 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad OL XP is nogal strikt op dit dingen. Dit allemaal omdat MS van de naam van onveilig afwil.

Natuurlijk komen ze aan die naam omdat users klakkeloos alled openen wat ze tegenkomen.
Dat doen andere users ook, alleen de bekende virussen/worms/etc gaan uit van het adresboek van Outlook. Dus bv. Eudora is veiliger omdat het niet zo'n succes heeft (gehad) als Outlook.

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1