Ik zoek een?
Betere componenten voor mijn pc. Waarschijnlijk wordt het een CPU/mobo-upgrade maar andere componenten zijn ook welkom!
Wat is je budget?
€200 tot €250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb er niets op tegen om weer voor een AMD-processor te gaan, maar ik denk dat Intel in het budget past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Is het huidge systeem. De kast ziet er niet erg fancy meer uit, kan eventueel ook vervangen worden. De kast is qua hoogte en diepte de max, de kast zou eventueel breder mogen worden. De processorkoeler maakt soms 'snurk'-geluiden, in combinatie met het stilvallen van de ventilator.. Als de ventilator draait, is er niets aan de hand, maar op de meest vreemde momenten valt ie stil om na 5 seconden weer op te spinnen. Temperaturen zijn onder de 40 graden...
Alvast bedankt!
Betere componenten voor mijn pc. Waarschijnlijk wordt het een CPU/mobo-upgrade maar andere componenten zijn ook welkom!
Wat is je budget?
€200 tot €250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb er niets op tegen om weer voor een AMD-processor te gaan, maar ik denk dat Intel in het budget past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-3670 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock AMD A75 A75M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GV-R667D3-2GI | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec One | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 430W CM | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 312,45 | |
Is het huidge systeem. De kast ziet er niet erg fancy meer uit, kan eventueel ook vervangen worden. De kast is qua hoogte en diepte de max, de kast zou eventueel breder mogen worden. De processorkoeler maakt soms 'snurk'-geluiden, in combinatie met het stilvallen van de ventilator.. Als de ventilator draait, is er niets aan de hand, maar op de meest vreemde momenten valt ie stil om na 5 seconden weer op te spinnen. Temperaturen zijn onder de 40 graden...
Alvast bedankt!