Wijziging User Review - [Robin] [kid1988]

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
Vorig jaar in december heb ik geboden op een product welke Robin aan bood op V&A. Het was een veiling en ik had met mijn bod van 1,- gewonnen.
Robbin stuurde mij een email of ik het product wilde hebben. Daar netjes op gereageerd. Hij woonde in de buurt dus ik was van plan het product de volgende dag op te halen.
Omdat ik nog niet wist wat zijn adres was heb ik hem een paar emails gestuurd om te vragen wat zijn adres is en hem mijn nummer gestuurd met het verzoek om te bellen zodra hij het bericht zou ontvangen.

na zijn initiele email nooit meer een reactie van Robin ontvangen, en daarom ook een negatieve review achter gelaten met 1 ster voor communicatie. (niets over de rest van de afhandeling, want zo ver waren we helaas nooit gekomen).

http://tweakers.net/aanbod/rating/283420/

Wat bleek:
Robin heeft mij een email gestuurd via mijn profiel, welke als afzender "noreply@tweakers.net" heeft. De mail bevatte de text :
"De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender."
Ik dacht natuurlijk dat Gmail slim genoeg zou zijn om naar Robin te emailen. Blijkt nu dat ik 4 emails heb gestuurd naar "noreply@tweakers.net" 8)7
Het is nooit in me op gekomen om contact op te nemen via DM :X .

Hier kon Robin dus helemaal niets aan doen, en hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust.

Gelukkig nam Robin contact op met mij via DM, en we zijn weer in overleg over hoe het nu wel af te ronden. _/-\o_ . (via DM ;))

Daarom wil ik graag vragen om mijn oude beoordeling te verwijderen, zodat ik na het afsluiten van de nieuwe communicatie een meer correcte review kan achterlaten.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Akkoord :).

Via een DM heb ik contact met * kid1988 gezocht omdat hij een V&A-beoordeling van 1 ster heeft achtergelaten (http://tweakers.net/aanbod/rating/283420/) vanwege mijn gebrekkige communicatie. Het blijkt echter dat hij mails naar noreply@tweakers.net heeft gestuurd i.p.v. naar mijn mailadres. We zijn er samen uitgekomen dat ik het aangeboden product alsnog voor de afgesproken prijs aflever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.