Als je een plaatjepost welke "te groot" is krijg niet alleen de poster maar _iedereen_ een melding
Zo te zien wordt er niet al te streng op gemodereert dus de impact is minimaal op de gebruiker. Kan dit dan mischien wel gewoon uit ? of de restricties een stuk hoger (en alleen notification bij de poster)? Het zou nuttiger zijn als er een check op filesize zou komen. Ik snap dat dit niet helemaal waterdicht is maar is is een stuk minder vervelend iig.
Wat kan ik daar mee? helemaal niets. leuk voor de poster. kan dat weg ? (vast ook wel met css maar nu ff algemeen) Wat ik eigenlijk veel relevanter vind is de filesize. Er zijn plaatjes die wel passen maar kwa bestandsgrootte veel groter dan dan het plaatje waarvan de dimensies "te hoog" zijnDeze afbeelding is 1186 * 564 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Zo te zien wordt er niet al te streng op gemodereert dus de impact is minimaal op de gebruiker. Kan dit dan mischien wel gewoon uit ? of de restricties een stuk hoger (en alleen notification bij de poster)? Het zou nuttiger zijn als er een check op filesize zou komen. Ik snap dat dit niet helemaal waterdicht is maar is is een stuk minder vervelend iig.