Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik zoek een?
goedkoop Android toestel voor schoonmoeder, ze is Android gewend.

Wat is je budget?
onder de 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
leuke fotootjes maken, verder alleen een Beetje appen, Facebook enz. Geen moeilijke dingen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf een redmi note 2, zit te denken aan een leuk Chinees toestel, mits ze niet te bewerkelijk zijn voor haar. Schermgrootte van redmi note 2 is prima, misschien iets aan de grote kant voor haar dus mag ook kleiner.

Welke vragen heb je hier nog over?
zijn er nog goedkopere, leuke toestelletjes voor minimaal gebruik of kan ik beter ook een redmi note 2voor haar bestellen?

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 20:22
Ik dacht aan Doogee x5 maar heb er zelf geen ervaring mee

Verwijderd

De Motorola Moto E 4G of de Wiko Rainbow Jam.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Je kunt hier in NL voor een Motorola Moto G of E gaan.

Doogee zou ik niet aan beginnen. Je zou een Redmi Note 2 kunnen doen, maar als dat te groot is kan je ook kijken naar een Redmi 2 Pro (4,7inch) of een Redmi 3 (5 inch, locked bootloader vooralsnog en nog geen multilang beschikbaar). Beide wel boven de 100 euro.
Verder eventueel nog een Meizu M2 mini (5 inch). Als je een tikje handig bent kan je hier de Nederlandse taal op zetten. Mooi ogend toestel, mooi scherm. Voor net onder 100 euro al te krijgen. HongKong Goldway

[ Voor 23% gewijzigd door John Rambo op 29-01-2016 08:22 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 23:38
http://www.wehkamp.nl/Win...upx07C8zf1R3YMaApT_8P8HAQ

Deze telefoon heb ik ook, echt een prima budget model. Maakt redelijke foto's, is snel en heeft 8Gb storage. Ben zelf ook geen zware gebruiker en deze bevalt me meer dan prima. Batterijduur is ook zeer goed!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:50

P_Tingen

omdat het KAN

Vlassie1980 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:23:
http://www.wehkamp.nl/Win...upx07C8zf1R3YMaApT_8P8HAQ

Deze telefoon heb ik ook, echt een prima budget model. Maakt redelijke foto's, is snel en heeft 8Gb storage. Ben zelf ook geen zware gebruiker en deze bevalt me meer dan prima. Batterijduur is ook zeer goed!
Met bovenbuurman eens. Mijn dochter heeft een motorola E en het is een prima toestel. Op alle vlakken redelijk goed tot goed wat het over het geheel voor dit geld een heel goed toestel maakt.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1