Ik heb vandaag mijn nieuwe pc binnengekregen van SiComputers, deze is samengesteld maar heeft nog geen besturingssysteem.
Ik heb zelf dus een cd om windows te installeren, maar dit lukt niet..
Ik kan niet in de Bios komen van de nieuwe pc, DEL is de knop die ik moet induwen, maar als ik dit doe, kom ik op een zwart scherm waar ik mijn cursor op zie maar dat is het ook..
Ik kan op geen enkele manier instellen dat de pc via de cd moet opstarten, zodat ik er windows kan op installeren.
Iemand een idee waarom het me niet lukt om in de bios te komen? Heb zelf al rond zitten zoeken maar ik kan er maar geen oplossing voor vinden.. Alle hulp is welkom want ik ben ten einde raad.
Ik heb wel cd's bijgekregen van het moederbord, grafische kaart en SSD, misschien moet ik hier eerst wat mee doen? Maar ook hierbij weer hetzelfde probleem, ik kan de cd's niet launchen omdat de pc via de harde schijf wil opstarten en dit dus niet lukt.
Hier even mijn componenten :
Gigabyte GA-Z170XP-SLI
Intel Core i5-6400
Gelid Tranquillo Rev.2
Crucial Ballistix Sport 8GB DDR4-2400Mh
SAMSUNG DVD/RW SH-224FB/BEBE BLACK SATA
Seagate Desktop HDD 1TB
Samsung 120GB 850 EVO
Gigabyte GV-R938WF2-4GD AMD Radeon R9 380 4GB
Cooler Master G550M
Mvg en alvast bedankt !
Ik heb zelf dus een cd om windows te installeren, maar dit lukt niet..
Ik kan niet in de Bios komen van de nieuwe pc, DEL is de knop die ik moet induwen, maar als ik dit doe, kom ik op een zwart scherm waar ik mijn cursor op zie maar dat is het ook..
Ik kan op geen enkele manier instellen dat de pc via de cd moet opstarten, zodat ik er windows kan op installeren.
Iemand een idee waarom het me niet lukt om in de bios te komen? Heb zelf al rond zitten zoeken maar ik kan er maar geen oplossing voor vinden.. Alle hulp is welkom want ik ben ten einde raad.
Ik heb wel cd's bijgekregen van het moederbord, grafische kaart en SSD, misschien moet ik hier eerst wat mee doen? Maar ook hierbij weer hetzelfde probleem, ik kan de cd's niet launchen omdat de pc via de harde schijf wil opstarten en dit dus niet lukt.
Hier even mijn componenten :
Gigabyte GA-Z170XP-SLI
Intel Core i5-6400
Gelid Tranquillo Rev.2
Crucial Ballistix Sport 8GB DDR4-2400Mh
SAMSUNG DVD/RW SH-224FB/BEBE BLACK SATA
Seagate Desktop HDD 1TB
Samsung 120GB 850 EVO
Gigabyte GV-R938WF2-4GD AMD Radeon R9 380 4GB
Cooler Master G550M
Mvg en alvast bedankt !