Toon posts:

Help! Mijn Backlight werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Macbook Pro van eind 2011, en ik krijg mijn backlight niet aan te praat. Ik heb deze Macbook van iemand overgenomen.
Bij toetsenbord instellingen stonden eerst wel de instellingen van Backlight, maar nadat ik een SMC reset en een PRAM reset heb gedaan, zijn deze verdwenen.

Heeft iemand een idee waarom hij niet werkt en/of ik er wat aan kan doen?

Alvast bedankt,

Femke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:01
Krijg je wel beeld op een extern scherm?
Als de backlight uit staat zou je hem via het toetsenbord weer aan kunnen zetten.
Dit is een standaard instelling en word niet gewijzigd door een smc en pram reset.

[ Voor 0% gewijzigd door luckremers op 29-01-2016 09:26 . Reden: Spelfouten :) ]

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeah Toast
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-09 15:17
Volgens mij heeft Fems het over zijn toetsenbord backlight, niet van het scherm zelf.
Al geprobeerd om de F6 knop in te drukken, misschien in combinatie met de FN toets?
Toevallig "Adjust keyboard brightness in low light" aanstaan?
Dat zorgt ervoor dat wanneer er genoeg omgevingslicht aanwezig is, het toetsenbord backlight automatisch uit gaat.

Edit:
Na wat zoeken vond ik het volgende:

Cover the area near the camera (this is where the light sensor is) and press the F6 key again. It should work now.

The reason why it isn't working in areas with natural light is that your computer KNOWS you don't need it. To change this, so you look super fly with your lit up keyboard, (and unnecessarily drain your battery) head on into your settings, and uncheck the selection that says "Adjust keyboard settings in low light". Then you can look super cool at Starbucks drinking your tea latte with your lit up super fly keyboard, in the middle of the day.

Bron https://discussions.apple.com/message/27858492#27858492

[ Voor 51% gewijzigd door Yeah Toast op 29-01-2016 20:40 ]