Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek Enermax Whisper voedingen.
Niet de standaard Enermax voedingen dus.
Waar kan ik de volgende modellen in Nederland krijgen?

De 330 watt:EG351P-VE(FC)
De 350 watt:EG365P-VE(FC)
De 431 watt:EG465P-VE(FC)

Afbeeldingslocatie: http://www.enermax.com.tw/pro-img/switching/box-purple.jpg

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:52
waarom stop je niet gewoon een andere fan in de huidige voeding. Zie dat je al een enermax hebt. De ongeregelde outtake (en eventueel de ander ook) vervangen door een stille Papst en je hebt m.i. een hele stille enermax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De whisper serie van Enermax zal in Europa lastig te verkrijgen zijn.
Dit omdat de distirbuteur van Enermax in Europa deze alleen op bestelling levert.

Verschil met de "normale" voedingen is dat bij de "normale" voeding de 80mm fan geregeld wordt door een temperatuur sensor.
Deze kan wel op het moederbord worden aangesloten om het toerental van de fan uit te lezen.

Bij de whisper serie wordt de 80mm fan volledig aangestuurd door het moederbord. Dit betekend dat als het moederbord in de standby stand gaat, deze ook de fan van de voeding uitschakeld.

En hierin zit (naar ik gehoord heb) dan ook het probleem. In sommige gevallen wordt de fan van de voeding door het moederbord uitgeschakeld, maar dan wordt de voeding veels te heet, waardoor deze doorbrand.

Volgens mijn bron staat dit type voeding dan ook op de nominatie om niet langer verkocht te worden, door de problemen die zijn ontstaan met diverse moederborden.

Voor een andere klant hebben wij reeds geinformeerd of deze voedingen leverbaar zijn, en gezien de te verwachten problemen is dit ook de reden dat wij alleen de "normale" Enermax voedingen leveren en niet de whisper serie.

Hopelijk heb je wat aan bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:52

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Vraag het is bij www.oc-shop.nl

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:28
Op donderdag 21 juni 2001 12:23 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik zoek Enermax Whisper voedingen.
Niet de standaard Enermax voedingen dus.
Waar kan ik de volgende modellen in Nederland krijgen?

De 330 watt:EG351P-VE(FC)
De 350 watt:EG365P-VE(FC)
De 431 watt:EG465P-VE(FC)

[afbeelding]

Bedankt voor de hulp.
In Nederland zijn deze voedingen niet te krijgen voor zover ik kan nagaan. Maar in Duitsland bij MaxPoint (http://www.maxpointgmbh.de/) zijn enkele door jou genoemde modellen gewoon te bestellen. Overigens hebben ze ook andere hele leuke artikelen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan weet ik genoeg.
Bedankt voor de info, ik wist dat helemaal niet.

Ik wilde deze voeding niet voor deze pc maar voor mijn server, want die heeft alle koeling passief, behalve de voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
[b]Op donderdag 21 juni 2001 16:28 Ik wilde deze voeding niet voor deze pc maar voor mijn server, want die heeft alle koeling passief, behalve de voeding.
dan is het vervangen van de fan(s) nog wel altijd het middel om de voeding stil te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:28
dan is het vervangen van de fan(s) nog wel altijd het middel om de voeding stil te krijgen
Niet als je je recht op garantie wilt behouden want na het verbreken van het zegel ben je dus van alle garantie uitgesloten.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:43
zegel los stomen, en daarna er weer opplakken?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 20:17 schreef qrazi het volgende:
zegel los stomen, en daarna er weer opplakken?
no way, ik schroef mijn voeding dus echt niet open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 21:29 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

je bent tweaker of je bent het niet. Hoeveel kans heb je dat de voeding kapot gaat ? Juist bijna nihil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
Op donderdag 21 juni 2001 21:29 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

fingerguard eraf schroeven kan ook geluid behoorlijk verminderen.

Wanneer je dat ook te eng vindt kun je misschien beter bij Ned-cool een stille voeding kopen. Wel effe vragen hoe het met de garantie zit Zal wel niet voor niks zijn dat die zo belangrijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

http://www.tweakshop.nl

Hebben er momenteel zelfs eentje in de aanbieding.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Op donderdag 21 juni 2001 15:19 schreef TweakShop het volgende:

Knip
Gefeliciteert met je shop, Treb! Ziet er goed uit en de eerste reacties uit de shopsurvey zijn zoals te verwachten zeer positief. Succes ermee! BTW, interessante aanbiedingen, ik hou het in de gaten ;)

"Choose life"

Pagina: 1