Wat ga je met je laptop doen?
Lichte games spelen, films en series kijken, surfen enz.
Wat is je budget?
Ik wil zo weinig mogelijk uitgeven. Max 450.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, op uitstapjes of naar vrienden, of van boven naar beneden het huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb mijn ogen laten vallen op de Lenovo G50-80. Het enige nadeel van deze laptop is dat er geen SSD in zit. Qua prijs is hij echter erg aantrekkelijk. Ik kan niets vinden over het moederbord, dus of het mogelijk is hier een M.2 of mSATA SSDtje in te steken weet ik niet. Qua kosten scheelt het veel als ik dit zelf zou kunnen toevoegen.
Een vereiste die ik mezelf heb gesteld is een Core i5 processor. Voor mijn gevoel is dat echt een minimum omdat anders de laptops zo traag zijn.
Dan zou ik dus voor 445 klaar zijn! Maar past dit wel? Of bestaan er leuke alternatieven? (i.e. Caching SSD's of whatever)
Lichte games spelen, films en series kijken, surfen enz.
Wat is je budget?
Ik wil zo weinig mogelijk uitgeven. Max 450.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, op uitstapjes of naar vrienden, of van boven naar beneden het huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb mijn ogen laten vallen op de Lenovo G50-80. Het enige nadeel van deze laptop is dat er geen SSD in zit. Qua prijs is hij echter erg aantrekkelijk. Ik kan niets vinden over het moederbord, dus of het mogelijk is hier een M.2 of mSATA SSDtje in te steken weet ik niet. Qua kosten scheelt het veel als ik dit zelf zou kunnen toevoegen.
Een vereiste die ik mezelf heb gesteld is een Core i5 processor. Voor mijn gevoel is dat echt een minimum omdat anders de laptops zo traag zijn.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Lenovo G50-80 80E502UFNX | € 409,06 | € 409,06 |
1 | Transcend MTS600 64GB | € 36,35 | € 36,35 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 445,41 |
Dan zou ik dus voor 445 klaar zijn! Maar past dit wel? Of bestaan er leuke alternatieven? (i.e. Caching SSD's of whatever)
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's