Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC One M10/Perfume

Pagina: 1
Acties:

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:25
In de tekst staat dat Evan Blass gezegd zou hebben dat als je de M9 leuk vond, je de M10 geweldig zal vinden.

Maar wat hij tweette:

If you like the A9, you'll love the M10.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik vertaalde het als "als je de One A9 aantrekkelijk vindt, je de M10 geweldig vindt" maar ik heb de letterlijke tekst er maar ingezet: nieuws: Evleaks: HTC One M10 Perfume krijgt amoled-scherm

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-11 10:48
Hallo iedereen.
Ik ben hier nieuw en ik heb een HTC one M8, ik ben er erg blij mee maar zit al wel uit te kijken naar de m 10.
Nu is eigenlijk mijn vraag, hoe zet ik alles wat er op m8 staat over op de m10 straks, of gaat dat van zelf bij HTC met die dagelijkse back-up.?
Graag hoor ik van jullie en alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes van gerrya.

• melliw90
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06-2024
Gerrya schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:44:
Hallo iedereen.
Ik ben hier nieuw en ik heb een HTC one M8, ik ben er erg blij mee maar zit al wel uit te kijken naar de m 10.
Nu is eigenlijk mijn vraag, hoe zet ik alles wat er op m8 staat over op de m10 straks, of gaat dat van zelf bij HTC met die dagelijkse back-up.?
Graag hoor ik van jullie en alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes van gerrya.
Als HTC zijn 'HTC Backup' app behoudt, dan kan je inderdaad alles gemakkelijk overzetten via deze app, het is nog niet bekend of deze ook aanwezig is op de M10.

[ Voor 34% gewijzigd door melliw90 op 08-02-2016 15:53 ]