Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Marcaroni
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 13-04 13:55
Mijn vraag
...
Ik heb redelijk recent bij bol.com de Assassin's Creed Ultimate Collection gekocht. Bij Assassin's Creed 2 werd er om een activeringscode gevraagt (bij AC1 niet dus dat ging prima), maar toen ik deze had ingevoerd stond er dat deze code al gebruikt was op een ander account.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Assassin's Creed II
Uplay versie 15.1.0.4639

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb de Ubisoft customer support al een mail gestuurd, maar ik heb nog steeds geen antwoord. :(
Ik heb maar een Uplay account, dus ik heb hem niet al per ongeluk eerder ergens anders ingevoerd.
Ik heb deze collectie gekocht bij bol.com gekocht en er zat nog gewoon het plastic omheen van de fabriek dus het de code kan niet door iemand anders gebruikt zijn.

Zou iemand mij kunnen helpen? :?

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Staat die code zichtbaar op de verpakking? Zo ja, Bol bellen en verhaal uitleggen. Zo nee: bol bellen zaak uitleggen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True