Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Router gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Clemens123
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-08 18:48
Ik had een of andere TP link router die kapot gegaan is en vervangen werd door een tp-link archer 2. Deze valt nu ongeveer dagelijks uit (verder prima apparaat). TP link ben ik nu echt beu geworden en ik overweeg dus een nieuwe te kopen.

Dual Band en Gigabit Ethernet is must, ac mag wel. Prijs tot 100 €. Geen TP Link :)
Bereik liefst goed, snelheden zijn niet zo belangrijk voor de meeste zaken gebruik ik toch LAN.
Ik wil vooral een solide router waarvan ik weet hij gaat minstens de komende vijf jaar mee en hopelijk langer.

Momenteel heb ik in het oog de sitecom x7 (ook omwille van 10 jaar garantie), de ASUS RT-AC56U, de Linksys EA6350.

Ik wil trouwens ook een solide webinterface waarbij ik voldoende kan instellen, dus niet te easy (bij TP link was het ok qua aantal instellingen ookal was het geen mooi webinterface)

Kan er mij iemand iets aanbevelen? (eigen suggesties zeker welkom :) )

EDIT sorry @moderators dat ik dit op de verkeerde plaats gepost heb had eerst de vastgepinde berichten moeten lezen. Bedankt voor het verplaatsen!

[ Voor 7% gewijzigd door Clemens123 op 28-01-2016 18:49 ]

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59
U vraagt wij draaien: D-Link DIR-868L (reviews).

[ Voor 23% gewijzigd door Balance op 28-01-2016 19:01 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je dan niet beter een routerboard, MikroTik, Ubiquiti of netgate+pfSense kopen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Losse router en AP nemen, tenzij je je router midden in je huis kan plaatsen.

Zeker met 5Ghz wil je je AP niet in de meterkast of een hoek van je huis hebben liggen.

Als je best-bang-for-the-buck wilt hebben:
Mikrotik router (Daar kun je alles op instellen wat je wilt en nog veel meer)
KPN Arcadyan 'wifi versterker' als accesspoint. (dom ding, maar doet wat ie moet doen). Weinig op in te stellen, maar wel perfect ap: dualband, bandsteering, 3x3AC, gigabit, dfs enz)
Wil je wat meer met je wifi, meerdere AP's/SSID's enz: Ubiquiti