Ik heb een paar dagen terug een Pioneer X-HM15BT-K aangeschaft om aan te sluiten op mijn TV, een Panasonic TH-42PV60EH (10 jaar oude plasma). De TV heeft een RCA stereo uitgang en de receiver van de stereoset een RCA stereo ingang, die heb ik dus op elkaar aangesloten maar het werkt niet.
Paar dingen:
Toegevoegd een paar plaatjes van de receiver in kwestie & de TV. En eentje van kabel, want je weet maar nooit.
P.S; Op de TV foto stop ik de kabels natuurlijk in die stereo dingen helemaal links, niet die 2 rechts

Paar dingen:
- Voor beeld/geluid op tv heb ik een tv-decoder en chromecast aan de HDMI gaten hangen (zitten net niet op de foto). Decoder geprobeerd via SCART om te kijken of het wel werkte met analoog geluid, ook niks.
- In de menu's van de Panasonic valt niks te vinden over een keuze voor interne of externe speakers of een headset o.i.d
- Receiver staat op 'line' input, volgens handleiding de goede modus voor dit.
Toegevoegd een paar plaatjes van de receiver in kwestie & de TV. En eentje van kabel, want je weet maar nooit.
P.S; Op de TV foto stop ik de kabels natuurlijk in die stereo dingen helemaal links, niet die 2 rechts

.