Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zeer serieuze spelfout...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.441 views

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:30
(afbeelding zal ik later uploaden, mijn webserver ligt op z'n gat)
Hallo beste redactie,

Ik heb wel een lading heel grove spelfouten ontdekt. Ik kreeg bij "Het bekijken waard" een smartwatch van Asus aangeraden.
Hier stond (sic):
"Een stijlvolle smartwatch met android wear, rvs behuizing en een goede accu-duur".
Hieronder de correcties.
Android Wear*
RVS*
accuduur*

Tweakers loopt er met deze spelling niet echt op vooruit..

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:56

Fiber

Beaches are for storming.

Zal best allemaal, maar spelfouten meldt je hier: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De redactie maakt de tekst van 'Het bekijken waard' niet maar we zorgen natuurlijk wel dat de fouten hersteld worden en gaan kijken hoe we kunnen zorgen dat spelfouten in de toekomst tot een minimum teruggebracht kunnen worden.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:14

Eagle Creek

Breathing security

SampleUser schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:53:
Ik heb wel een lading heel grove spelfouten ontdekt. Ik kreeg bij "Het bekijken waard" een smartwatch van Asus aangeraden.
Hier stond (sic):
"Een stijlvolle smartwatch met android wear, rvs behuizing en een goede accu-duur".
Hieronder de correcties.
Android Wear*
RVS*
accuduur*
Rvs mag gewoon geschreven worden als "rvs". Chic vind ik dan weer wel een "rvs-behuizing" maar dat ligt aan hoe men het wil omschrijven (zelfstandig of bijvoegelijk).

Desalniettemin vind ik het nou niet bepaald "zeer serieuze" fouten... :+

[ Voor 19% gewijzigd door Eagle Creek op 29-01-2016 14:56 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:30
AFAIK was dat alleen voor nieuwsartikelen...

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:50
Je zal maar niks anders te doen hebben dan letten op een ander.

Verwijderd

Ik mag hopen dat dit een sarcastisch topic is? Als dit al 'serieus' of 'grove' is :| We hebben het over een hoofdletter?

Verwijderd

Heel ziek dit, laat de Persgroep de website maar snel sluiten

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 09:36

koudepinda

Don't Panic

Inderdaad je zou mensen maar een acute hartverzakking geven van de schrik. Onverantwoord!

always bring a towel

Verwijderd

Behoorlijk kansloos dit Flippy-lo-saurus kan het niet anders omschrijven.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het eerder kansloos dat er op deze wijze gereageerd moet worden waardoor ik het topic op slot moet doen :{.

Laat ik vooropstellen dat elke input en gefundeerde kritiek gewaardeerd wordt, en er ook iets mee gedaan wordt. Ook al valt de content van "Het bekijken waard" niet onder de redactie van tweakers, we geven het toch door aan de juiste afdeling die er wel iets mee kan doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.