iemand ervaring met deze bakker ??

Pagina: 1
Acties:

• Furs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-03 00:19
Daar was ik weer.. me brander is dus overleden :/ dus dacht ga ik nieuwe zoeken.. heb ik deze gevonden "Cdwriter Ricoh MP7200 ADP 40x20x10 IDE " Heeft iemand hier ervaring mee ? want ik ken dat merk Ricoh niet.. Anders zouw ik die wel willen halen. hij kost 499,-

Cya FoRCe

Cookie?

Verwijderd

veelste duur, voor zowat de helft heb je een lite-on...
zijn prima dingen, maar het echte werk is weer wat duurder :) -> plextor

Verwijderd

Dus je hebt voor zo'n 250 piek een 20 speed writer van Lite-On? Da's nie duur... Of lees ik ergens overheen? :+

Verwijderd

ooohw, 20x, ff overheen gelezen :+
wat ben jij van plan dan?? :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 18:11
Op donderdag 21 juni 2001 17:01 schreef Speedlaw het volgende:
Dus je hebt voor zo'n 250 piek een 20 speed writer van Lite-On? Da's nie duur... Of lees ik ergens overheen? :+
die is dan 12 speed |:(

maar de 16 speed kost 325 ofzo, dat lijkt me de beste keus :)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 17:05 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

die is dan 12 speed |:(
Mmja, dat had ik ook wel door ;) . Maar ik wond 'm wel grappig... Trouwens, 325 voor 16 speed is niet slecht, ikzelf en Belegen_Kaas hebben nog met Philips branders te maken... Tijd voor een upgrade?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hehe hoelang moet je tegenwoordig w88 als je een 650 MB cdeetje cloont, op 20 speed?
Ik met mijn 8x zo' n 10 minuten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 17:10 schreef Speedlaw het volgende:

[..]

Mmja, dat had ik ook wel door ;) . Maar ik wond 'm wel grappig... Trouwens, 325 voor 16 speed is niet slecht, ikzelf en Belegen_Kaas hebben nog met Philips branders te maken... Tijd voor een upgrade?
jah, die van mij gaat eruit, maar niet nu, me saldo werkt ff nie mee, maar als er 1 komt wordt het een plextor, of misschien tegen die tijd wel een dvd fikker! :P

Verwijderd

die lege dvd schijfjes zijn best duur volgens mij hoeveel zouden die nu op dit moment kosten?

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 17:34 schreef t-1o0oo0o het volgende:
die lege dvd schijfjes zijn best duur volgens mij hoeveel zouden die nu op dit moment kosten?
Gulden of 60, voor de 'kleinste' en 140 voor de 'grootste', (Pricewatch). Nog niet echt interessant dus.

Verwijderd

Is die LiteON aan te raden? Ik ben misschien ook van plan zo'n 12 of 16X ding te kopen

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

De Lite-On 12x10x32 is een perfect apparaat! Heb er al zo ongeveer 100 CD's mee gebrand en er is er nog nooit eentje fout mee gegaan.
100% goed dus! :7

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:07
Ricoh is wel een goed merk, vind ik. Zelf heb ik de Ricoh MP7125A DP 12/10/32 al een paar maanden en hij werkt goed, nog geen toaster en al m'n cd-spelers kunnen de gebakte cd's lezen. Ook is Ricoh niet erg duur, die van mij was f 459,-, toen een plextor nog 600 piek ofzo kostte.

Succes met het maken van je keuze!! Ricoh is wel goed!!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Furs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-03 00:19
aha thnx allemaal.. ik denk dat ik dan voor deze ga. Die ander is me toch iets te duur :P ,
LTR-12101B 32 / 12 / 10 IDE retail 249,-
bij www.intercom-mailorder.com dan spaar ik mooi 250,- en daar kan ik dan nog mooie geluidskaart voor halen, want deze onboard van AMD is niet echt lekker :) achja dan wacht ik maar 2 a 3 min langer op een cd :)

cya
FoRCe

Cookie?

Pagina: 1