aansluiten Pioneer VSX830 op interactieve tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 729613

Topicstarter
Mijn vraag
Goedemiddag,

Ik ben gisteren de trotse eigenaar geworden van een Pioneer VSX 830 AV receiver. Alles is aangesloten en werkt naar behoren. Interactieve tv van Telfort is aangesloten op de SAT HDMI IN en gaat via de HDMI out(van de receiver) naar de TV.

Nu heb ik drie vragen, wellicht voor jullie heel simpel te beantwoorden.
1. ik krijg nu geen geluid meer uit mijn TV, betekend dit dat ik nu altijd via mijn 2.1 set het geluid krijg? of kan ik het op een andere manier aansluiten dat ik zelf kan bepalen of ik geluid via de receiver/boxen krijg of via de TV
2. Zo ja, hoe :)

Alvast bedankt,

Groet,
Stef

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke TV? Heb je al gekeken naar ARC op de TV?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een LG 47LM671S, ik zal vanavond even kijken hoe deze instellingen staan. hier heb ik nog niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-07 21:27
Anoniem: 729613 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
Mijn vraag
Goedemiddag,

Ik ben gisteren de trotse eigenaar geworden van een Pioneer VSX 830 AV receiver. Alles is aangesloten en werkt naar behoren. Interactieve tv van Telfort is aangesloten op de SAT HDMI IN en gaat via de HDMI out(van de receiver) naar de TV.

Nu heb ik drie vragen, wellicht voor jullie heel simpel te beantwoorden.
1. ik krijg nu geen geluid meer uit mijn TV, betekend dit dat ik nu altijd via mijn 2.1 set het geluid krijg? of kan ik het op een andere manier aansluiten dat ik zelf kan bepalen of ik geluid via de receiver/boxen krijg of via de TV
2. Zo ja, hoe :)

Alvast bedankt,

Groet,
Stef
De passtrough op de receiver even instellen. Dan stuurt je receiver het signaal blind door :).

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vitamine schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:51:
[...]

De passtrough op de receiver even instellen. Dan stuurt je receiver het signaal blind door :).
Betekend dit dat hij dan als hij uitstaat gewoon het signaal doorstuurt ook als de receiver uit staat? En wanneer je de receiver aan zet je de keuze hebt om hem via de boxen de laten afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-07 21:27
Helemaal correct. Je moet je receiver alleen nog vertellen welk signaal je in standby stand wilt doorsturen.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Pagina: 1