Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar multimedia/licht gamen laptop t

Pagina: 1
Acties:

• Kompart
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-11 16:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik ga mijn laptop voornamelijk als media station gebruiken en licht gamen. Daarnaast wil ik mijn laptop ook gebruiken voor het programmeren in Android Studio.

Wat is je budget?
max 850

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik hoor vaak goeie verhalen over HP en ASUS dus heb mijn keuze beperkt tot deze 2 merken.

Ik kwam uit op het onderstaande rijtje, maar het enige wat ik mij afvroeg was of de HP schijven te vervangen zijn met een SSD schijf want ik las dat dat bij sommige niet kon. En of iemand weet of de ASUS F555L modellen IPS schermen hebben of niet want dat kon ik ook nergens vinden.

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus F555LJ-DM902T€ 705,85€ 705,85
1HP Envy 15-w100nd x360€ 743,67€ 743,67
1HP Pavilion Gaming 15-ak030nd€ 801,52€ 801,52
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.251,04

• pasop8erje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-11 23:12
Toevallig heb ik het voor de onderstaande uitgezocht (ak030nd). Je kunt volgens mij een pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB bijplaatsen. Zie ook YouTube: HP Pavilion Gaming 15. Hij wijst hier de harddisk en de M.2 SSD aan, de rest versta ik ook niets van. Volgens de HP klantenservice mag de laptop zelf openschroeven en een SSD plaatsen zonder garantieverlies (op overige onderdelen uiteraard). HDD vervangen kan natuurlijk ook.