Notificatie niet klikbaar in IE10

Pagina: 1
Acties:

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-11 22:44
Ik heb op mijn werk de beschikking over IE10. Ik kan in deze browser echter geen notificatie open klikken in de notificatielijst, er verschijnt geen handje en een klik-actie doet ook niets. In de console verschijnen geen scriptfouten en ik zie om de notificatie in de bron ook gewoon netjes een a href tag staan. De link "bekijk recente notificaties" werkt wel. Ik heb dit op 2 verschillende machines (1 virtueel) getest.

De wijzen komen uit het Oosten!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb zojuist een mogelijke fix gereleased, maar bij gebrek aan IE10 heb ik dat niet kunnen testen :P Dus bij deze de vraag of dit helpt of niet?

Intentionally left blank

• NoepZor
De notificaties zijn nu wel klikbaar! Alleen het deel met de fader er over (onderaan de lijst) niet, zie afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/t84yuq.png

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NoepZor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:57:
De notificaties zijn nu wel klikbaar! Alleen het deel met de fader er over (onderaan de lijst) niet, zie afbeelding:

[afbeelding]
Ja, dat komt omdat IE10 geen ondersteuning heeft voor pointer-events in css. Ik ben bang dat je daarmee zult moeten leren leven totdat je een browser-upgrade krijgt...

Intentionally left blank

• NoepZor
Is ook een detail en valt zeker mee te leven. En we hebben net een update van 9 naar 10 achter de rug :+

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 08:22
Ik merk nu ook dat de notificatie indicator geel blijft, ook nadat je de notificatie gelezen hebt. Pas als je naar een nieuwe pagina gaat wordt hij weer normaal grijs.

Weet niet of dat hetzelfde is als het probleem hier, ik gebruik in elk geval Firefox.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dorus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:14:
Ik merk nu ook dat de notificatie indicator geel blijft, ook nadat je de notificatie gelezen hebt. Pas als je naar een nieuwe pagina gaat wordt hij weer normaal grijs.

Weet niet of dat hetzelfde is als het probleem hier, ik gebruik in elk geval Firefox.
Dat heeft hier iig niets mee te maken. Notificaties worden nu inderdaad niet meer allemaal automatisch op gelezen gezet, je moet de notificatie zelf aanklikken, dan ga je ook naar die pagina, of het icoontje ervoor om de notificatie alleen op gelezen te zetten. Verklaart dat het probleem wat je ervaart? Zo niet, zou je het dan misschien wat kunnen verduidelijken? :)

Intentionally left blank

• Dorus
crisp schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:39:
[...]

Dat heeft hier iig niets mee te maken. Notificaties worden nu inderdaad niet meer allemaal automatisch op gelezen gezet, je moet de notificatie zelf aanklikken, dan ga je ook naar die pagina, of het icoontje ervoor om de notificatie alleen op gelezen te zetten. Verklaart dat het probleem wat je ervaart? Zo niet, zou je het dan misschien wat kunnen verduidelijken? :)
Ja, maar ik open die dus in een nieuw tabblad, en het oude tabblad behoud het gele icoontje, maar als ik dan erop klik, krijg ik een lege lijst te zien.

Gaat in mijn geval overigens om DM berichten.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dorus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:07:
[...]

Ja, maar ik open die dus in een nieuw tabblad, en het oude tabblad behoud het gele icoontje, maar als ik dan erop klik, krijg ik een lege lijst te zien.

Gaat in mijn geval overigens om DM berichten.
Dat wordt niet real-time bijgehouden maar (ik meen) elke minuut gepolled. En DM's werken weer net anders dan notificaties qua 'gelezen' markeren. Dat is iets dat ook niet veranderd is.

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 28-01-2016 21:31 ]

Intentionally left blank

• Dorus
crisp schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:28:
[...]

Dat wordt niet real-time bijgehouden maar (ik meen) elke minuut gepolled. En DM's werken weer net anders dan notificaties qua 'gelezen' markeren. Dat is iets dat ook niet veranderd is.
Tja ik weet alleen dat ik hier een week of wat geleden nog geen last van had. Als ik notificaties opnieuw open klikte update hij het. Overigens hetzelfde verhaal bij de notificatie van deze post.... Mmm nu is de melding bij het andere tabje wel weg, weet alleen niet of dat kwam omdat ik de vorige knop gebruikte om het te testen of dat die minuut voorbij was.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het maakt inderdaad wel verschil of je opent in hetzelfde venster of een nieuw venster, of hoe snel je terug gaat naar je vorige tab. Dit is echter verder geen bug, meerdere vensters in sync houden is niet iets waar http geschikt voor is ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1