Ik zoek een?
Mobiele telefoon met Android
Wat is je budget?
Rond de 400 is wel mijn max denk ik. Mag iets van afgeweken worden. Dus opties die duurder zijn, laat maar horen. Misschien alsnog interessant.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik het vooral om de godsganse dag te appen, spelletjes te doen, social media, youtube en die meuk allemaal. Ben er echt wel verslaafd aan en kom wel aan meerdere schermuren per dag. Veel apps lang te tegelijk dus.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiomi Mi5 eigenlijk alleen. Maar die is nog niet uit
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vragen, wel een aantal eisen. Ofja eisen.. Meer wensen. Ook hier mag eventueel van afgeweken worden. Ik heb nu een OPO, dus dan weten jullie waar ik vanaf kom.
- Rond de 5,5 inch
- Goede batterij (+3000mah)
- Mooi, helder scherm
- Omdat ik er zoveel gebruik van gemaak, een groot werkgeheugen.
Kortom, wat is de beste Android telefoon voor rond de 400 euro
Alvast bedankt!
Mobiele telefoon met Android
Wat is je budget?
Rond de 400 is wel mijn max denk ik. Mag iets van afgeweken worden. Dus opties die duurder zijn, laat maar horen. Misschien alsnog interessant.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik het vooral om de godsganse dag te appen, spelletjes te doen, social media, youtube en die meuk allemaal. Ben er echt wel verslaafd aan en kom wel aan meerdere schermuren per dag. Veel apps lang te tegelijk dus.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiomi Mi5 eigenlijk alleen. Maar die is nog niet uit
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vragen, wel een aantal eisen. Ofja eisen.. Meer wensen. Ook hier mag eventueel van afgeweken worden. Ik heb nu een OPO, dus dan weten jullie waar ik vanaf kom.
- Rond de 5,5 inch
- Goede batterij (+3000mah)
- Mooi, helder scherm
- Omdat ik er zoveel gebruik van gemaak, een groot werkgeheugen.
Kortom, wat is de beste Android telefoon voor rond de 400 euro
Alvast bedankt!