@ teken werkt niet altijd - WIN10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 18:33
Al een tijdje heb ik dat het @ teken soms niet werkt. De enige oplossing is de computer herstarten. Na verloop van tijd komt dit probleem terug.

Ben dit tegengekomen op windows 8.1 en windows 10. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben gehad en eventueel een oplossing zouden gevonden hebben?

De taal instellingen staan correct, het is na X aantal minuten of uren dat het opeens niet meer lukt om de @ teken te typen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 15:08
Is het @ teken het enige teken waar je dit probleem mee hebt? Mogelijk dat je per ongeluk ctrl+shift indrukt en daarmee de toetsenbord indeling aanpast?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:21

Moofnor

King of my castle

Bij mij is het precies andersom, engels toetsenbord als standaard. Dat had ik bij windows 7 ook al, maar sinds windows 10 werkt crtl+shift niet meer?

In ieder geval: aan de rechterkant in de taakbalk staat NLD/ENG door hierop te klikken kun je de toetsenbordindeling aanpassen.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 18:33
De toetsenbord indeling staat altijd correct ingesteld. Het teken werkt gewoon opeens niet meer. Zoals nu bv.. Ik mag de indeling wisselen tussen Belgisch komma of Belgisch punt, maakt niets uit. De enige oplossing is heropstarten.