Hoi ik zit met het volgende, voor het opzetten van Azure omgevingen wil ik een checkout doen uit een private Bitbucket repo, ik maak gebruik van een Azure Resource Management template. Deze template is feitelijk een soort van manifest hoe de omgeving opgebouwd moet worden. Het relevante deel staat hieronder:
Dit stukje werkt, en levert het gewenste resultaat op, echter ik heb problemen met de authenticatie van bitbucket aangezien het een private repo betreft.
Nu zoek ik naar een manier om op 1 of andere manier credentials mee te geven in de Url, weet iemand wat hier een constructie voor is?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| { "apiVersion": "2015-04-01", "name": "web", "type": "sourcecontrols", "dependsOn": [ "[resourceId('Microsoft.Web/Sites', parameters('websiteName'))]" ], "properties": { "repoUrl": "https://github.com/davidebbo-test/Mvc52Application.git", "branch": "master", "isManualIntegration": true, "deploymentRollbackEnabled": false, "isMercurial": false } |
Dit stukje werkt, en levert het gewenste resultaat op, echter ik heb problemen met de authenticatie van bitbucket aangezien het een private repo betreft.
Nu zoek ik naar een manier om op 1 of andere manier credentials mee te geven in de Url, weet iemand wat hier een constructie voor is?