Ik ben op zoek naar een site waar ik gratis stickers kan laten maken....
Heeft iemand enig idee waar dat kan?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
als je iets bent tegengekomen zou je mij dan kunnen mailen.. ma mail adres staat in me profile thnxOp donderdag 21 juni 2001 11:48 schreef BiGirl het volgende:
Alvast bedankt!
Muha! LOLOp donderdag 21 juni 2001 19:52 schreef Sux2BeME het volgende:
Ga naar een drukkerij en zorg dat je daar heel goed bevriend raakt met iemand die er werkt
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Verwijderd
Waarom is iedereen hier toch zo ongelovelijk gefixt op GRATIS? Ik bedoel, als jij stickers wil, koop je ze toch!? Waarom is iedereen toch zo onwijs gierig hier!? J*z*s, voor niets gaat de zon op!Op donderdag 21 juni 2001 11:48 schreef BiGirl het volgende:
Alvast bedankt!
Nou nou, doe maar rustig hoor. Wie zegt nou dat ie alles gratis wil hebben?Op vrijdag 22 juni 2001 09:45 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier toch zo ongelovelijk gefixt op GRATIS? Ik bedoel, als jij stickers wil, koop je ze toch!? Waarom is iedereen toch zo onwijs gierig hier!? J*z*s, voor niets gaat de zon op!
Als ik stickers wil, koop ik ze. Als ik een GSM wil, koop ik hem. Als ik iets anders wil, koop ik het. Stelletje gieren!!!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Hij?Op vrijdag 22 juni 2001 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij wil gewoon eens kijken of er iets te regelen is.
haha -> BiGirlOp vrijdag 22 juni 2001 10:17 schreef TiMMaY het volgende:
[..]
Hij?
Ja echt typisch Nederlands he....gratis gratis gratis...Op vrijdag 22 juni 2001 09:45 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier toch zo ongelovelijk gefixt op GRATIS? Ik bedoel, als jij stickers wil, koop je ze toch!? Waarom is iedereen toch zo onwijs gierig hier!? J*z*s, voor niets gaat de zon op!
Als ik stickers wil, koop ik ze. Als ik een GSM wil, koop ik hem. Als ik iets anders wil, koop ik het. Stelletje gieren!!!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hmm ken er geen een.. ga naar zoŽn drukker met je ontwerp..Op donderdag 21 juni 2001 11:48 schreef BiGirl het volgende:
Alvast bedankt!
Whaaahahahaha! Vooral dat "een gratis stickertje"! Whehehehe!Op zaterdag 23 juni 2001 08:54 schreef --TranSie-- het volgende:
Dat meisje ging vriendelijk op zoek naar een gratis stickertje maar [...]
Expanding the inexpandable
Verwijderd