Bod verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waktak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-08 09:49
In mijn advertentie biedt er iemand mee die een slechte review heeft betreft het niet ingaan op een gewonnen veiling. Nu wil ik niet dat hij het geboden bedrag opdrijft en later afhaakt.

Kan ik biedingen afwijzen/verwijderen?

V&A aangeboden: Apple iPhone 6 64GB Grijs incl leren hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:22
Als het niet kan: je kunt ook zien wie de tweede bieder is toch ? Dan kun je eventueel na afloop van de veiling met diegene contact opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waktak
Ja dat snap ik, maar vind het ook niet fijn dat de prijs opgedreven word voor niks. Daarom wil ik graag de optie hebben om biedingen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan geen biedingen verwijderen (en wij gaan dat ook niet voor je doen, enkel omdat iemand een keer niets van zich liet horen na het winnen van de veiling), maar de biedingen zijn binnen V&A puur indicatief. Het staat je vrij om daarna als verkoper zelf te kiezen met welke bieder en voor welke prijs je het wilt verkopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waktak
Orion84 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:59:
Je kan geen biedingen verwijderen (en wij gaan dat ook niet voor je doen, enkel omdat iemand een keer niets van zich liet horen na het winnen van de veiling), maar de biedingen zijn binnen V&A puur indicatief. Het staat je vrij om daarna als verkoper zelf te kiezen met welke bieder en voor welke prijs je het wilt verkopen.
Ik snap de beweegreden vanuit tweakers, maar toch zou het fijn zijn om deze biedingen te verwijderen. Ik zeg niet dat het nu het geval is, maar het kan natuurlijk zijn dat eventuele andere geïnteresseerden afhaken door een hoger bod. Zou het daarom niet een goed idee zijn om als adverteerder de mogelijkhijd te krijgen om een bod te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daar valt altijd over te discussiëren natuurlijk, maar aangezien dat dan dus een feature request is (en geen vraag hoe iets werkt), verplaats ik 'm even naar het juiste hoekje van het forum.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1