Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone. Ik heb op dit moment de moto g 2013, maar die heeft zijn beste tijd gehad. Mijn budget ligt tussen de 200 en 300 euro.

Ik gebruik mijn telefoon best intensief met social media, en af en toe wat games.

Een logische vervanger zou de moto g 2015 zijn, maar hebben jullie nog andere smartphones die jullie mij aanbevelen??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
xperia m4 aqua, alcatel idol 3 5.5inch, p8 lite oa.
veel zijn momenteel ook scherper geprijsd bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 16:55
Je zou ook voor een Flagship model van een 2 jaar geleden kunnen gaan, denk bijvoorbeeld aan een LG G3.
Deze hebben wij toen vergeleken met een Huawei P8 lite en een Samsung Galaxy S5 mini. Maar deze heeft een mooier scherm, betere camera en werkt in veel gevallen vlotter.
De processor is een Snapdragon 801, die nog zeer prima is voor het nu midden segment.
Daarnaast heeft het er schijn van dat er nog Marshmallow op komt

[ Voor 10% gewijzigd door Koen87 op 28-01-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

De Moto X Play, zeer goede batterij. Bij gemiddeld gebruik, zeker 2 dagen zonder op te laden.5,5inch hd scherm. 16GB uit te breiden tot 128gb. Goede camera's. Prijs ligt wel iets boven je budget.
Andere keuzes zijn naast de Moto G 2015, de Huawei G7of Mate 7, Lg G3 en de Alcatel Onetouch Idol 3 5,5".
Deze laatste is minder gekend maar heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-07 14:28
Als je geen bezwaar hebt tegen bestellen via een Chinese webshop en een beetje geduld hebt; Is een Elephone p9000 geen optie?

Sowieso zijn er in die prijsklasse een aantal behoorlijk goede chinaphones, die je meer telefoon voor je geld bieden dan de hier standaard beschikbare merken.

(mijn vrouw heeft vorig jaar een p6000 gekocht en dat vind ik voor het geld echt een hele goede telefoon. Android zo goed als helemaal stock, play store en google apps standaard beschikbaar, Nederlandse taal, 4g, rappe soc, goed scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-07 10:27
Tweedehands nexus 5??
(heb ik heeeel toevallig nog een liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor kun je terecht in Mobile Aankoopadviesforum. Gebruik dan wel even de template die je te zien krijgt, want we verwachten wat meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.