Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook PST files leeg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 16:19
Dag Tweakers,

Ik was daarnet bezig met het opnieuw instellen van mijn exchange outlook profiel.
Ik verwijder gewoon mijn profiel en voeg het daarna opnieuw toe.
Het volgende wat ik daarna normaal nog moet doen is mijn lokaal archief nog even terug toevoegen. Toen ik dat wou doen zag ik dat deze bestanden nog maar 265kb groot zijn. en na het toevoegen zijn deze mappen ook gewoon leeg.

Ik heb dat al meerdere keren gedaan en dit is nog nooit fout gelopen (op andere computers). Hoe zou dit kunnen gebeuren?

Probleem is opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door stefve1 op 28-01-2016 11:52 ]

Beste antwoord (via F_J_K op 28-01-2016 12:38)

• stefve1
Bolletje schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:54:
[...]

Zou je kunnen uitleggen wat het probleem uiteindelijk was en hoe je het hebt opgelost? :)
Door gelukkig een backup te hebben van de bestanden. _/-\o_
Zo zie je maar dat een backup altijd belangrijk is.

Waar het precies is fout gegaan en dat bestanden van 3Gb opeens 265KB werden blijft mij een raadsel...

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Misschien heb je meer gewist dan je had willen wissen. Misschien moet je maar gewoon van je backup verder gaan (Die heb je toch?). Misschien zit je naar de verkeerde bestanden te kijken. Alles kan. Mijn glazen bol is helaas stuk, dus ik kan zo niet ruiken wat er allemaal op je systeem staat, welke software je gebruikt of hoe je configuratie er uit ziet ;-)

• stefve1
Probleem is opgelost.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zou je kunnen uitleggen wat het probleem uiteindelijk was en hoe je het hebt opgelost? :)

Acties:
  • Beste antwoord

• stefve1
Bolletje schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:54:
[...]

Door gelukkig een backup te hebben van de bestanden. _/-\o_
Zo zie je maar dat een backup altijd belangrijk is.

Waar het precies is fout gegaan en dat bestanden van 3Gb opeens 265KB werden blijft mij een raadsel...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats nog even van sws naar csa, want het is een clientside probleem.

Ook maak ik er nog even een 'vraag'-topic van. Doe dat ajb volgende keer zelf even :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1