SB live

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een sblive en iedere keer als ik mijn pc aandoe dan komt er een verschrikelijke tering herrie uit mijn boxen. Als ik dan mijn pc ff laat aanstaanen dan aan/uit doe doet mijn geluid het wel. Kent iemand dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 09:16

Muggie

8 pm

Hmm, loopt je audiokabel van je cdrom naar je SB niet over je moederbord ? Of liggen er kabels over je SB heen, of ligt de voedingskabel van je powersupply deels over je moederbord ?

Al eens opnieuw geinstalleerd ? Of je SB in een ander slot gestoken ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 11:35 schreef R_Kremer het volgende:
Hallo ik heb een sblive en iedere keer als ik mijn pc aandoe dan komt er een verschrikelijke tering herrie uit mijn boxen. Als ik dan mijn pc ff laat aanstaanen dan aan/uit doe doet mijn geluid het wel. Kent iemand dit probleem.
Wat bedoel je met "tering herrie"? Brom, ruis, gepiep (feedback) of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Heb ik ook last van tegenwoordig. Het is gekomen sinds ik Windows 2000 draai. Bij het opstarten van Windows (het laden van de driver) hoor ik aan harde 'tik' en vervolgens een zachte (EAX) echo.

Zal wel weer een bug zijn in de brakke drivers.

[off topic]
*Tyrian wacht nog steeds op Live!Ware 4 ....*zucht*...
[/off topic]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

ik hoor alleen mijn computer lopen als ik boxen hard hebt staan..
mmar je moet eens even kijken naar de plugjes, ik had dat ook een keer gehad en het lag aan de plygjes

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na een tijdje met Win2k dat ik een gekraak krijg uit mijn boxen na het opstarten.....
Heb ook SBlive, na opnieuw installeren van Win2k is het weg maar na een tijdje komt het weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 09:16

Muggie

8 pm

Op vrijdag 22 juni 2001 10:31 schreef Tyrian het volgende:
Heb ik ook last van tegenwoordig. Het is gekomen sinds ik Windows 2000 draai. Bij het opstarten van Windows (het laden van de driver) hoor ik aan harde 'tik' en vervolgens een zachte (EAX) echo.

Zal wel weer een bug zijn in de brakke drivers.

[off topic]
*Tyrian wacht nog steeds op Live!Ware 4 ....*zucht*...
[/off topic]
Ik heb geen centje pijn van die drivers, werken bij mij prima.

Blijft dat geluid ook als je alle geluidschema's uitzet (als je dat al hebt gedaan heb ik natuurlijk niks gezegd :P) ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Onder 2000 is het geluidsnivo veel harder dan onder 98 hiero. Vaag

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ikheb dat alleen heel even bij het opstarten, ongeveer vanaf het startscherm tot het verbinding maken m/h netwerk..

Net alsof de driver geladen wordt, en hij even herrie MOET maken.. :( loos.. maarja, ik heb toch een mengpaneeltje hangen aan m'n pc, en in principe staat het kanaal dicht als ik opstart.. dussss
Pagina: 1