Baserk in 'nieuws: Facebook voert reactie-emoji's als aanvulling op Like-knop...
Valt weinig verder aan toe te voegen. Geen klasse.
Valt weinig verder aan toe te voegen. Geen klasse.
[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 28-01-2016 14:22 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Virussen? Scan ze hier!
Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat kan. Het kan ook zijn dat TS gewoon wat aan het zoeken is om over te zeiken.Fish schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:48:
* Fish ziet storm in glas water ....
en vermoed dat deze ts recentelijk in een persoonlijke situatie iets in die aard heeft meegemaakt en daar even gevoelig voor is ...
Och ja, je moet toch wat he.
Al ben je ergens gevoelig voor; in het algemeen probeer je dat zelf te verwerken tussen de oren of met behulp van (professionele) anderen. Maar in 2016 is het blijkbaar mode (al enige jaren trouwens) om elke poep & scheet op Facebook, Twitter en andere social media te posten. En als iemand daar dan een "kut-opmerking" over maakt, is het ineens de schuld van de commenter?Fish schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:48:
* Fish ziet storm in glas water ....
en vermoed dat deze ts recentelijk in een persoonlijke situatie iets in die aard heeft meegemaakt en daar even gevoelig voor is ...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Imho idd een zwaar overtrokken reactie daarom zeg ik het ook. De post waar hij zo tegen ageert is gewoon waar. Ik heb geen facebook, maar als ik mijn vriendin weer op like zie drukken bij een kutgebeurtenis denk ik ook, wtf? Soms moet je het zelf meegemaakt hebben ofzo ..Weet ik veel, ik vond het altijd al ongepast maar zo is the internetz tegenwoordig. Ik moet ergens op drukken oooh ik kan op like drukken *druk*MAX3400 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:02:
[...]
Al ben je ergens gevoelig voor; in het algemeen probeer je dat zelf te verwerken tussen de oren of met behulp van (professionele) anderen. Maar in 2016 is het blijkbaar mode (al enige jaren trouwens) om elke poep & scheet op Facebook, Twitter en andere social media te posten. En als iemand daar dan een "kut-opmerking" over maakt, is het ineens de schuld van de commenter?
En het is toch algemeen bekend dat je bepaalde berichten op bepaalde sites alleen maar kan beoordelen met "vind ik leuk" of "+1" of "what he said". Het feedback-mechanisme is dus helemaal ruk geimplementeerd op een aantal sites en dan krijg je dit.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq