Toon posts:

Smaakloze reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Wat is je punt met dit topic? De reactie is wat cru opgeschreven (al vind ik hem gewoon ontopic en dus +1) maar om de poster gelijk een 'walgelijk mannetje' te noemen vind ik ook niet van klasse getuigen...

[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 28-01-2016 14:22 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind 'walgelijk mannetje' ook extreem overdreven en idd niet erg vriendelijk Ja, het had wat tactischer verwoord kunnen worden, maar meer zie ik in die reactie verder ook niet wat er mis is.

Jouw reactie erop is ook niet heel erg fris trouwens, dus wellicht moet je eerst de pot even bekijken voor je de ketel wat verwijt? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Ik moest even opzoeken wat de verwijzing van Baserk nu inhield (ik ben niet erg bij de tijd blijkbaar :X), snap nu dat het een wat sarcastische opmerking was, welke verder wel hout snijdt. Ieder zo zijn denkwijze, ik zie het zelf niet als een belediging om eerlijk te zijn.

Daarintegen is jouw opmerking aan hem wel op de man af, wat ik persoonlijk erger vind. En dat je dan dit topic opent, zegt meer over jou dan over Baserk, maar goed.. Ieder zo zijn/haar ergernissen.

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, beetje hard, vleugel sarcastisch en sprankeltje ironie, nee valt op zich wel mee.

Maar je titel, pot en ketel denk ik zo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

* Fish ziet storm in glas water ....

en vermoed dat deze ts recentelijk in een persoonlijke situatie iets in die aard heeft meegemaakt en daar even gevoelig voor is ...

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08
Fish schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:48:

en vermoed dat deze ts recentelijk in een persoonlijke situatie iets in die aard heeft meegemaakt en daar even gevoelig voor is ...
Dat kan. Het kan ook zijn dat TS gewoon wat aan het zoeken is om over te zeiken.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Fish schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:48:

Al ben je ergens gevoelig voor; in het algemeen probeer je dat zelf te verwerken tussen de oren of met behulp van (professionele) anderen. Maar in 2016 is het blijkbaar mode (al enige jaren trouwens) om elke poep & scheet op Facebook, Twitter en andere social media te posten. En als iemand daar dan een "kut-opmerking" over maakt, is het ineens de schuld van de commenter?

En het is toch algemeen bekend dat je bepaalde berichten op bepaalde sites alleen maar kan beoordelen met "vind ik leuk" of "+1" of "what he said". Het feedback-mechanisme is dus helemaal ruk geimplementeerd op een aantal sites en dan krijg je dit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MAX3400 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Al ben je ergens gevoelig voor; in het algemeen probeer je dat zelf te verwerken tussen de oren of met behulp van (professionele) anderen. Maar in 2016 is het blijkbaar mode (al enige jaren trouwens) om elke poep & scheet op Facebook, Twitter en andere social media te posten. En als iemand daar dan een "kut-opmerking" over maakt, is het ineens de schuld van de commenter?

En het is toch algemeen bekend dat je bepaalde berichten op bepaalde sites alleen maar kan beoordelen met "vind ik leuk" of "+1" of "what he said". Het feedback-mechanisme is dus helemaal ruk geimplementeerd op een aantal sites en dan krijg je dit.
Imho idd een zwaar overtrokken reactie daarom zeg ik het ook. De post waar hij zo tegen ageert is gewoon waar. Ik heb geen facebook, maar als ik mijn vriendin weer op like zie drukken bij een kutgebeurtenis denk ik ook, wtf? Soms moet je het zelf meegemaakt hebben ofzo ..Weet ik veel, ik vond het altijd al ongepast maar zo is the internetz tegenwoordig. Ik moet ergens op drukken oooh ik kan op like drukken *druk*
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/pmKEnDXizTE/hqdefault.jpg

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind het juist een erg scherpe en to-the-point reactie. Dat het cru is, ja. Maar hoe tegenstrijdig is sowieso een "Vind ik leuk/Like" knop bij negatieve artikelen? Het is gewoon een flutconcept.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:46
Facebook... :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
vind juist dat Baserk een erg goed punt maakt, toevallig heeft 1 van mijn vrienden zijn nichtje verloren nog geen 20 jaar. en dan zijn er mensen die op "vind ik leuk" drukken. deel ook niet je mening omtrent "walgelijk mannetje" en vind persoonlijk dit topic teveel op de man gericht.
maar goed laad de modjes dat maar beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Laten we de inhoudelijke discussie wat betreft de vind-ik-leuk knop en negatieve gebeurtenissen inderdaad maar in de reacties onder het artikel houden :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het is gewoon een "voorbeeld" dat de TS blijkbaar te ver gaat. Vind het zelf wel een treffende reactie; Baserk heeft, zoals al benoemd, best een goed punt dat een verdrietig bericht (welke Mark dus ook wel eens met de wereld deelt) "liken" nogal stompzinnig is. Dat het bot op bepaalde mensen kan overkomen betekent niet dat het ook daadwerkelijk zo (bedoeld) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het forum is niet bedoeld om over individuele gebruikers te klagen. Mocht je een gegronde klacht hebben waar de crew iets mee moet doen, open dan een topic in Schop een Modje. Dit is echter niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.