V&A-feedback evalueren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Je kan een gewone productreview van iemand beoordelen. Zou het ook geen handige feature zijn zou je een V&A review kunnen beoordelen? Zo kan je relevante en volledige V&A-reviews onderscheiden van de wraak-reviews (review na review) en subjectieve reviews (niet kunnen verkroppen van iets). Dit zou voor gebruikers die iets willen kopen/verkopen een extra meerwaarde kunnen zijn.

Ik baseer het idee op het probleem dat ik vaak wel tegenkom:
-"Ik schrijf een negatieve review omdat jij dat ook bij mij deed" (wraak-review)
-"Koper ziet af van aankoop omdat hij 'zogezegd' ... (niet kunnen verkroppen van iets)

Het idee is gewoon om, net zoals je reacties, producten en productreviews kunt beoordelen, je V&A-review te laten beoordelen door andere gebruiekrs.

Stel dat je hetzelfde hebt meegemaakt bij dezelfde tweaker, dan kan je een soortgelijke V&A-review hoger beoordelen waardoor je andere Tweakers waarschuwt of aanraadt.

Indien het idee niet helemaal duidelijk is, hoor ik het graag zodat ik het verder kan verduidelijken met illustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je punt, maar nee. Dat maakt het nog on-overzichtelijker, het aantal wraakreviews gaat stijgen - want diegene die boos is, of zich tekort gedaan voelt en al in staat is een wraakreview te schrijven, gaat jou reviews ook nog eens lekker zitten reviewen (slecht uiteraard).

Sorry, ik vind het een slecht idee. Ik denk dat we er als community niet mee geholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wraak vormt heus geen probleem. Soms word onvoldoende aandacht gevestigd op bijv. in feedback voorzien?

Willen andere partijen echt geen meer moeite nemen dan kunnen onze T.Netwerken iedereen PEER reviewen.