Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, allround moet hij ook simpelweg alles vloeiend kunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen de kast zonder monitor zal rond zo 1500 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard blueray drive, wat hdd's en een voeding, Corsair HX750 ( 750 watt )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige kast, eventueel met watergekoelde CPU en een nieuwe monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren qua merk, zelf had ik dit samengesteld:
Monitor: Asus ROG Swift PG278Q
Case: Aerocool Xpredator Black Edition ( Big tower ) de zwarte dus niet de avenger
Moederbord: Asus Z170 Pro Gaming
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
SSD: Samsung 950 Pro 256GB of 850 Pro 256GB
Processor: Intel Core I7 6700K
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4-3000 Quad kit ( heb verkeerde gelinkt, maar moet bedoelde deze )
En misschien een watergekoeld CPU setje van Alphacool
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wensen/eisen, meeste games vlekkeloos kunnen spelen, vloeiend beeldverloop dus bijvoorbeeld qua scherm lage ms, hoge frequentie en UHD
Ga je overklokken?
Overklokken niet meer dan veilig
Wat verwacht je van ons?
Sinds mijn vorige build alweer even geleden is wil ik graag meningen, +/- punten en wat ik eventueel kan veranderen binnen de zelfde prijsklasses, ook bijvoorbeeld qua monitor, verder geen al te gekke dingen nodig.
Voornamelijk gamen, allround moet hij ook simpelweg alles vloeiend kunnen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alleen de kast zonder monitor zal rond zo 1500 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard blueray drive, wat hdd's en een voeding, Corsair HX750 ( 750 watt )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige kast, eventueel met watergekoelde CPU en een nieuwe monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren qua merk, zelf had ik dit samengesteld:
Monitor: Asus ROG Swift PG278Q
Case: Aerocool Xpredator Black Edition ( Big tower ) de zwarte dus niet de avenger
Moederbord: Asus Z170 Pro Gaming
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
SSD: Samsung 950 Pro 256GB of 850 Pro 256GB
Processor: Intel Core I7 6700K
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4-3000 Quad kit ( heb verkeerde gelinkt, maar moet bedoelde deze )
En misschien een watergekoeld CPU setje van Alphacool
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wensen/eisen, meeste games vlekkeloos kunnen spelen, vloeiend beeldverloop dus bijvoorbeeld qua scherm lage ms, hoge frequentie en UHD
Ga je overklokken?
Overklokken niet meer dan veilig
Wat verwacht je van ons?
Sinds mijn vorige build alweer even geleden is wil ik graag meningen, +/- punten en wat ik eventueel kan veranderen binnen de zelfde prijsklasses, ook bijvoorbeeld qua monitor, verder geen al te gekke dingen nodig.
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 456106 op 27-01-2016 23:59 . Reden: foute link kingston ram ]