Op donderdag 21 juni 2001 11:21 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Move -> SG
Lekker, daar heb ik geen lees toegang.Op donderdag 21 juni 2001 11:29 schreef Bulldog het volgende:
Ik zie hem nu in [SG] staan: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/166694
staat ie nu in HK ofsow? dan klopt het wel
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Daar heb ik al helemaal geen leestoegang.Op donderdag 21 juni 2001 11:33 schreef Bulldog het volgende:
Eh, tja zie dat ie net is gemoved naar [HK]
Terwel IK het topic heb geopend
Wat deed dat topic uberhaupt in HA dan ?Op donderdag 21 juni 2001 11:27 schreef insoft het volgende:
Ik had een topic over Wat voor pc Bill gates heeft in hard-ware algemeen waar is hij gebleven?
Lijkt mij een HK topic... (Waar die dus nu ook staat...)
Aannames zijn fataal.
Sluit hem daar dan maar want ik kan hem niet eens lezen, of geef me anders toegang.Op donderdag 21 juni 2001 11:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Wat deed dat topic uberhaupt in HA dan ?
Lijkt mij een HK topic... (Waar die dus nu ook staat...)
hoezo sluiten anderen mogen er toch wel over doorgaan ? (en ja ik kan er ook nog niet bij )Op donderdag 21 juni 2001 11:35 schreef insoft het volgende:
[..]
Sluit hem daar dan maar want ik kan hem niet eens lezen, of geef me anders toegang.
Nee hoor. Als jij ergens een topic maakt wat daar niet thuishoort, en hij word vervolgens verplaatst naar een locatie waar jij niet bij kunt, is dat jouw probleem. Als in : had je het topic maar niet ergens aan moeten maken waar het niet hoort.Op donderdag 21 juni 2001 11:35 schreef insoft het volgende:
[..]
Sluit hem daar dan maar want ik kan hem niet eens lezen, of geef me anders toegang.
Een slotje erop ? Alleen omdat je er zelf niet bij kunt ? In de HK proberen we een zo slotjesloos mogelijk beleid te voeren.
Aannames zijn fataal.
Tja... je mist nog wat tech postshoezo sluiten anderen mogen er toch wel over doorgaan ? (en ja ik kan er ook nog niet bij )
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan kan hij toch wel gesloten worden en als gesloten in hardware algemeen zetten?Op donderdag 21 juni 2001 12:09 schreef Traag het volgende:
Niets aan te doen... je weet wat ik gisteren via ICQ heb gezegd
De andere mensen hoefen toch niet de dupe te worden omdat jij niet in HK magOp donderdag 21 juni 2001 12:10 schreef insoft het volgende:
[..]
Dan kan hij toch wel gesloten worden en als gesloten in hardware algemeen zetten?
Nee want het is wel goed genoeg voor HKOp donderdag 21 juni 2001 12:10 schreef insoft het volgende:
[..]
Dan kan hij toch wel gesloten worden en als gesloten in hardware algemeen zetten?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Als ik bovenstaande link op dan heb ik geen leesrechten.
HK zegt met niet zoveel. waar staat ie dan?
Make everyday a good day!
om met Doeschka Meijsing te spreken... Ah the world, Oh the world....Op donderdag 21 juni 2001 12:18 schreef coolgoza het volgende:
Is leuk, ik ben al 2 jaar actief op tweakers, sinds september onder deze account (omdat ik passwords kwijt was van alles).
Die staat in General Chat.. als je wat beter je best doet op tech posts verschijnt hij vanzelfAls ik bovenstaande link op dan heb ik geen leesrechten.
Jeremy Clarkson
Waar slaat dit nou op zeg, echt kinderachtig.
Heb ik opeens geen leestoegang meer
En dat van: "ja had je hem maar op de goeie plaats moeten posten"
Insoft is ook een mens!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Op donderdag 21 juni 2001 12:18 schreef coolgoza het volgende:
Is leuk, ik ben al 2 jaar actief op tweakers, sinds september onder deze account (omdat ik passwords kwijt was van alles).
1
| Aantal tech-posts: 136 |
Je bent er al bijna, nog iets van 14 posts en je kan het zien.
Nog meer vragen?
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=huiskamer"]Zoeken naar 'huiskamer'[/url]
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=hk"]Zoeken naar 'hk'[/url]
Bericht hierboven
Bedankt, jij begrijpt me.Op donderdag 21 juni 2001 12:22 schreef DEM0N het volgende:
Sjonge,.. ik was daar ook aan het posten.
Insoft is ook een mens!
Misschien moeten jullie ze daar weghalen. Dus dat daar alleen techtopics in staan.
Het was duidelijk een onzin-topic, daar was geen twijfel over mogelijk.Op donderdag 21 juni 2001 12:22 schreef DEM0N het volgende:
Insoft is ook een mens!
En dat hoort gewoon niet in HA thuis.
Voor dat soort dingen zijn er zeg maar regels opgesteld.
Aannames zijn fataal.
Okeej
En insoft, np
Maar nu nog een vraag, hoe kan ik zien hoeveel tech posts ik al heb gedaan?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
je eigen nick
zoeken op topic starter
Aantal tech-posts: 71
Totaal posts: 85
Aannames zijn fataal.
Dat zie jij niet, alleen de modjes/adjes.Op donderdag 21 juni 2001 12:34 schreef coolgoza het volgende:
waar zie je dat, ik heb 293 posts volgens profile
En in je profiel worden ook je SG en LA ed posts meegeteld.
Nou baal ik pas helemaal van die crash!!
Damn ik had al bijna in HK gemogen!
En nu kan ik opnieuw gaan posten.
Niet dat het erg is maar niet erg eerlijk. Ik snap jullie ook wel want het valt niet meer na te gaan.
Dus het telt alleen als je TOPIC STARTER bent?
Of ook als je gewoon iets post in een tech forum?
ik durf het bijna niet te vragen.. maareh, hoeveel posts nog in Hardware voordat ik HK zie ?Op donderdag 21 juni 2001 12:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
Demon :
Aantal tech-posts: 71
Totaal posts: 85
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Wil ik ook weten
Dat van jou heb ik nml ge-quote.. toch
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Zonder die crash had de limiet wa&arschijnlijk hoger geweest.. maakt niet uit dus.Op donderdag 21 juni 2001 12:38 schreef DEM0N het volgende:
ohhjaaaaa
Nou baal ik pas helemaal van die crash!!
Damn ik had al bijna in HK gemogen!
En nu kan ik opnieuw gaan posten.
Niet dat het erg is maar niet erg eerlijk. Ik snap jullie ook wel want het valt niet meer na te gaan.
Dus het telt alleen als je TOPIC STARTER bent?
Of ook als je gewoon iets post in een tech forum?
En je moet niet perse topcstarter zijn, gewoon nuttige posts in techfora tellen.
edit: mag ik trouwens ook eens weten hoeveel techposts ik heb? Het overgrote deel van me posts moet wel in SG of LA geweest zijn en die tellen nie mee dus ik nieuwsgierig
Jep,.. ik bedoelde hoeveel ik nog moest!Op donderdag 21 juni 2001 12:53 schreef WHiZZi het volgende:
Wil je dat van mij weten
Dat van jou heb ik nml ge-quote.. toch
Maar ik heb al gevonden dat je er 150 moet hebben gepost en 60 dagen geregd moet zijn.
Is je het nu nog niet duidelijk gemaakt? Die draad blijft gewoon open voor andere users!Ik wil dat mijn topic geclosed wordt. Ik wil zien wat mensen op mij als reaktie geven. Sluit dan toch die boel en laat desnoods iemand anders hem opnieuw opnieuw openen.
Jeremy Clarkson
Wat zou hier het nut van zijn?Op donderdag 21 juni 2001 13:00 schreef insoft het volgende:
Ik wil dat mijn topic geclosed wordt. Ik wil zien wat mensen op mij als reaktie geven. Sluit dan toch die boel en laat desnoods iemand anders hem opnieuw opnieuw openen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk niet dat er om deze reden gehoor gegeven wordt.
Verder vind ik ook dat het niet klopt dat je nu ineens je eigen topic niet meer kunt
zien
Edit:
Traag was sneller dan ik
Ja maar JULLIE ALS MODS moeten als jullie zoiets doen wel ff aan die andere melden dat insoft en andere mensen niet kunnen posten wegens tekortkoming aan rechten!Op donderdag 21 juni 2001 13:03 schreef Traag het volgende:
[..]
Is je het nu nog niet duidelijk gemaakt? Die draad blijft gewoon open voor andere users!
Nu is het gewoon opeens dicht voor ons en die anderen vragen zich af waarom de topicstarter (insoft) of andere mensen opeens niet meer reageren.
Pas als jullie daar een melding maken wie er niet meer kunnen reageren van degene die al hadden gepost in het topic, dan snapt iedereen pas wat er aan de hand is terwijl nu alles door elkaar loopt, vandaar deze discussie.
Ik heb gesproken
Ja, natuurlijk, en foutjes zijn menselijk, maar kom op zeg, wat moet een "Bill Gates" topic in HAOp donderdag 21 juni 2001 12:22 schreef DEM0N het volgende:
Insoft is ook een mens!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Aantal SG-posts: 5Op donderdag 21 juni 2001 12:41 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen.. maareh, hoeveel posts nog in Hardware voordat ik HK zie ?
Aantal HK-posts: 2
Aantal NSTM-posts: 0
Aantal LA/SU-posts: 8
Aantal tech-posts: 91
Totaal posts: 106
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? Nee!
Duidelijk
Verwijderd
Ja hallo, je bent geen topicowner hoor maar topicstarter.Op donderdag 21 juni 2001 13:00 schreef insoft het volgende:
Ik wil dat mijn topic geclosed wordt.
Laten we het is zo bekijken:Op donderdag 21 juni 2001 13:07 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, en foutjes zijn menselijk, maar kom op zeg, wat moet een "Bill Gates" topic in HA![]()
![]()
Dan moet je niet gaan piepen dat het verplaatst wordt, onzintopics mag je gewoon niet openen zolang je HK niet in mag, doe je dat wel, dan loop je het risico dat je topic verplaatst wordt naar een forum waar je niet in mag
Het was de bedoeling om er een serieus topic van te maken (want ik zou dat erg graag willen weten trouwens wat voor hardware die Bill heb staan).
Maar het is uitgelopen op een minder nuttig topic omdat het toch weer over Bill Gates gaat.
Bill Gates = Microsoft
Microsoft = Slecht volgens de meeste meelopers
Wat je dan krijgt = een onzin discussie
Ja zeg, kom nou, dan moet je bij iedere move van een topic alle users gaan controleren of ze wel of niet HK/SG in kunnen en hoe lang dat nog kan durenOp donderdag 21 juni 2001 13:06 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Ja maar JULLIE ALS MODS moeten als jullie zoiets doen wel ff aan die andere melden dat insoft en andere mensen niet kunnen posten wegens tekortkoming aan rechten!
Nu is het gewoon opeens dicht voor ons en die anderen vragen zich af waarom de topicstarter (insoft) of andere mensen opeens niet meer reageren.
Pas als jullie daar een melding maken wie er niet meer kunnen reageren van degene die al hadden gepost in het topic, dan snapt iedereen pas wat er aan de hand is terwijl nu alles door elkaar loopt, vandaar deze discussie.
Ik heb gesproken
Jij snapt het, omdat insoft niet mee kan lezen moet het maar uit zijn met de pret van iedereenOp donderdag 21 juni 2001 13:09 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ja hallo, je bent geen topicowner hoor maar topicstarter.
Tss, denk je nu echt dat _iemand_ hier daar serieus antwoord op kon gevenOp donderdag 21 juni 2001 13:11 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Laten we het is zo bekijken:
Het was de bedoeling om er een serieus topic van te maken (want ik zou dat erg graag willen weten trouwens wat voor hardware die Bill heb staan).
Maar het is uitgelopen op een minder nuttig topic omdat het toch weer over Bill Gates gaat.
Bill Gates = Microsoft
Microsoft = Slecht volgens de meeste meelopers
Wat je dan krijgt = een onzin discussie
nee dan weeet ik dus niet genoeg.Op donderdag 21 juni 2001 13:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja zeg, kom nou, dan moet je bij iedere move van een topic alle users gaan controleren of ze wel of niet HK/SG in kunnen en hoe lang dat nog kan durenIk wil het best melden bij insoft, maar als hij gewoon ff een search op zichzelf doet en hij vind zijn topic niet meer, dan weet hij toch genoeg?
En als je het wel had gezegd had ik gevraagd of je hem wou closen.
En topics waar ik geen toegang tot heb wil ik ook niet dat er posts van mij instaan.
Waarom in hemelsnaam??? Ik volg je echt niet, wat boeit dat nou??? Ik laat het gewoon open voor de overige users die er wel in kunnen, waarom moet je voor hen de pret bederven???Op donderdag 21 juni 2001 13:13 schreef insoft het volgende:
[..]
nee dan weeet ik dus niet genoeg.
En als je het wel had gezegd had ik gevraagd of je hem wou closen.
En topics waar ik geen toegang tot heb wil ik ook niet dat er posts van mij instaan.
Aantal tech-posts: 87
Je moet er dus nog een paar.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Blijf jij altijd zo lang door zaniken? Dat ding blijft open met jouw posts erin.Op donderdag 21 juni 2001 13:13 schreef insoft het volgende:
Pech voor je.
Het was nooit een HA topic geweest, het onderwerp staat op het randje SG/HK en het is naar de HK gevallen, waar het nu dus ook staat.Op donderdag 21 juni 2001 13:11 schreef DEM0N het volgende:
Simpel toch?
Ja, want waarom moet jouw inbreng nu weg dan? Niet dat je mij zult kunnen overtuigen, ik haal ze _echt_ niet weg... Er moet wel een heel erge flame/racistische uitspraak/warez-link in staan wil ik ze deleten...Op donderdag 21 juni 2001 13:14 schreef insoft het volgende:
Ik ben ook tevreden als alleen mijn post worden gedelete zodat andere mensen er nog profijt van kunnen hebben. Ben ik dan nogsteeds egoïstisch?
dankje.. grrrrrene was je al voor.. maar toch bedankt voor de moeite (En grrrrrene ook natuurlijkOp donderdag 21 juni 2001 13:15 schreef GaMeOvEr het volgende:
WHiZZi,
Hoe kom je daar bij???Op donderdag 21 juni 2001 13:15 schreef GaMeOvEr het volgende:
WHiZZi,
Op donderdag 21 juni 2001 13:09 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Aantal SG-posts: 5
Aantal HK-posts: 2
Aantal NSTM-posts: 0
Aantal LA/SU-posts: 8
Aantal tech-posts: 91
Totaal posts: 106
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? Nee!
DuidelijkJe moet er dus nog 59
In die tussentijd heeft hij al gepost.Op donderdag 21 juni 2001 13:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij???
[..]
Kijk eens naar de tijd dat GaMeOvEr reageert en dat ik reageer? GaMeOvEr reageert NA mij en heeft minder techposts geteldOp donderdag 21 juni 2001 13:18 schreef insoft het volgende:
[..]
In die tussentijd heeft hij al gepost.
Pas maar op hoor straks bannen ze je nog vanwege onzin-postsOp donderdag 21 juni 2001 13:19 schreef WHiZZi het volgende:
doh.. ik zit niet stil
Bij mij stond er net 87. Nu staat er ondertussen 91.Op donderdag 21 juni 2001 13:17 schreef Grrrrrene het volgende:
Hoe kom je daar bij???
Kweetutookniethoor !
Aannames zijn fataal.
Nou sorry hoor. Ik geef ook nog wel es antwoord op vragen. (weer een post erbijOp donderdag 21 juni 2001 13:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Bij mij stond er net 87. Nu staat er ondertussen 91.
Kweetutookniethoor !
En van onzin posts hou ik ook niet.. vooral niet bij hardware...
Je bent nu een beetje aan het overdrijven insoft.Op donderdag 21 juni 2001 13:20 schreef insoft het volgende:
Pas maar op hoor straks bannen ze je nog vanwege onzin-posts
Aannames zijn fataal.
Niet waar : [topic=165729]Op donderdag 21 juni 2001 13:16 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
warez-link in staan wil ik ze deleten...
Laatst in dit topic werdt er niet echt aan de regels gehouden en werden de links pas weggehaald nadat iemand van een ANDER forum zijn smilies had verwijderd. Door floris diemel. Dit wordt ook wel chantage genoemd en het is tegen de faq in.
Je moet je ook niks aantrekken van dit soort opmerkingen... Gewoon nuttig blijven posten, niet speciaal met SG/HK als doel, dan kom je er vanzelfOp donderdag 21 juni 2001 13:22 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik geef ook nog wel es antwoord op vragen. (weer een post erbij).
En van onzin posts hou ik ook niet.. vooral niet bij hardware...
zie ik iets wat me interessant lijkt, kijk ik gewoon. of het nou in HA, SA of SG is. maakt me niks uit.
Ik zie vanzelf wel wanneer ik in de HK kan.
* WHiZZi heeft geen haast
komt vanzelf...
Verwijderd
Misschien kan je es een pr manager aannemen ofzow
Nou in chem's icoontje kan je tekst plaatsen en daar post in met regelmaat: INSOFT VOOR MOD IN.Op donderdag 21 juni 2001 13:31 schreef --BoBo-- het volgende:
Als je zo doorgaat kunnen we je vast en zeker weer snel in HK verwachten Insoft![]()
Misschien kan je es een pr manager aannemen ofzow
Maar ik denk ook dat je me daar wel binnenkort weer kan verwachten(maybe als mod).
Verwijderd
Voor het geval je het nog niet door had, die post van mij was redelijk sarcastisch hoor.Op donderdag 21 juni 2001 13:35 schreef insoft het volgende:
[..]
Nou in chem's icoontje kan je tekst plaatsen en daar post in met regelmaat: INSOFT VOOR MOD IN.
Maar ik denk ook dat je me daar wel binnenkort weer kan verwachten(maybe als mod).
En mod, ik help je hopen
Mod? Jij?? Insoft???Op donderdag 21 juni 2001 13:35 schreef insoft het volgende:
[..]
Nou in chem's icoontje kan je tekst plaatsen en daar post in met regelmaat: INSOFT VOOR MOD IN.
Ja joh:Op donderdag 21 juni 2001 13:38 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Mod? Jij?? Insoft???
Ik ga in Femme's huis inbreken. Dan hack in zijn systeem en delete alle mod's en admin's en maak me zelf admin. En dan ga ik in mijn eentje alles runnen, daarna breek ik in bij truserver en sjouw de boel naar mijn huis en draai daar de server.
Dat is mooiOp donderdag 21 juni 2001 13:30 schreef WHiZZi het volgende:
ik kijk altijd op de frontpage van tweakers.net.
zie ik iets wat me interessant lijkt, kijk ik gewoon. of het nou in HA, SA of SG is. maakt me niks uit.
Ik zie vanzelf wel wanneer ik in de HK kan.
* WHiZZi heeft geen haast
komt vanzelf...
Bericht hierboven
1. Jij weet niet waar Femme woont en wij kunnen dat van jou wel makkelijk achterhalen.Op donderdag 21 juni 2001 13:41 schreef insoft het volgende:
[..]
Ja joh:
Ik ga in Femme's huis inbreken. Dan hack in zijn systeem en delete alle mod's en admin's en maak me zelf admin. En dan ga ik in mijn eentje alles runnen, daarna breek ik in bij truserver en sjouw de boel naar mijn huis en draai daar de server.
2. Inbreken en informatie veranderen is strafbaar.
3. Servers jatten is strafbaar.
4. Bij TeleCity (TrueServer) kom jij niet binnen, nevernooit niet.
5. Als jij deze site vanaf jouw huis wilt hosten moet je wel een heel lekkere verbinding hebben (denk aan richting de 20Mbit op drukke momenten)
Zie je het nog steeds gebeuren?
Bericht hierboven
Heej insoft, als jij aan het roer staat, mag ik dan nog steeds mod blijven ?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Dat is heel mooi gebracht Floris.Op donderdag 21 juni 2001 14:01 schreef Floris Diemel een hoop dingen:[..]
" niet helemaal aansluit op ons huidige team".
Zacht maar duidelijk
1: Beroemde mensen zijn niet moeilijk te vinden: [mod break] ditmagjenietzeggenstraat 666, dezeplaatsisgroot, 1234 ab.[/mod break]Op donderdag 21 juni 2001 14:03 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
1. Jij weet niet waar Femme woont en wij kunnen dat van jou wel makkelijk achterhalen.
2. Inbreken en informatie veranderen is strafbaar.
3. Servers jatten is strafbaar.
4. Bij TeleCity (TrueServer) kom jij niet binnen, nevernooit niet.
5. Als jij deze site vanaf jouw huis wilt hosten moet je wel een heel lekkere verbinding hebben (denk aan richting de 20Mbit op drukke momenten)
Zie je het nog steeds gebeuren?
2: Strafbaar /me is vriendjes met de grote baas kok.
3: Servers jatten strafbaar? zie 2.
4:
5: me heeft een stm-64 verbinding en dat is wel genoeg.
Oja en GaMeOvEr mag voor deze ene keer mod blijven. Join me in the revolution
Nou zeg, jij prikt in 1 keer nu zijn hele levensdroom doorOp donderdag 21 juni 2001 14:01 schreef Floris Diemel het volgende:
Beste insoft, dat lukt niet, ik heb het je al eens verteld, mod worden zal je niet omdat we genoeg mods hebben en jij niet helemaal "aansluit op ons huidige team".
Misschien gooit ie zich morgen wel voor de trein uit wanhoop.....dat wil je toch niet op je geweten hebben?
1. Ok, die had je dus blijkbaar al te pakken, moet ik jouw adres hier ook ff neerzetten danOp donderdag 21 juni 2001 14:10 schreef insoft het volgende:
[..]
1: Beroemde mensen zijn niet moeilijk te vinden: [mod break] ditmagjenietzeggenstraat 666, dezeplaatsisgroot, 1234 ab.[/mod break]
2: Strafbaar /me is vriendjes met de grote baas kok.
3: Servers jatten strafbaar? zie 2.
4:daar heb ik mijn maniertjes wel voor.
5: me heeft een stm-64 verbinding en dat is wel genoeg.
Oja en GaMeOvEr mag voor deze ene keer mod blijven. Join me in the revolution
2. Alsof dat boeit, deze telt dus nog steeds in mijn voordeel.
3. Wederom nog in mijn voordeel
4. YEAH right, bij telecity kom je echt niet binnen, niet zo makkelijk en niet zo simpel. Die mannetjes van jou gaan zeker weghobbelen met 6 servers, 3 switches, 1 masterswitch en een hele grote berg kabels via het riool
5. STM-64, damn dat kenniknie.
Bericht hierboven
Valt toch wel mee. Dat veranderd wel als ik over dit forum heers als adje.Op donderdag 21 juni 2001 14:15 schreef WHiZZi het volgende:
mmm. Dit topic wordt steeds vijandiger tov insoft...
En Bigfoot72 de treinen bestuur ik zelf allemaal via mijn pc. (ja ik heb ook al de ns gehackt). En wees niet bang ik geef nooit op.
[flauw]Op donderdag 21 juni 2001 14:16 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Sarcasme, dat heeft insoft ook wel door hoop ik
jaja. Da's makkelijk zegge
[/flauw]
Ik hoop het dat ie het doorheeft.. Anders zal ie nu toch wel aardig vijandig aan het worden zijn... (Is dit wel goed nl??... pff, weer veels te laat naar bed gegaan)
Inderdaad, en als je wilt weten wat moet stm-64 betekent moet je hier eens kijken: [topic=154738]Op donderdag 21 juni 2001 14:16 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Sarcasme, dat heeft insoft ook wel door hoop ik
Vandaar dat het zo'n zooitje is bij de NSOp donderdag 21 juni 2001 14:17 schreef insoft het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Dat veranderd wel als ik over dit forum heers als adje.
En Bigfoot72 de treinen bestuur ik zelf allemaal via mijn pc. (ja ik heb ook al de ns gehackt). En wees niet bang ik geef nooit op.
Maak mij gewoon Admin, dan is het opgelost
Verwijderd
Volgens mij is hij meer bezig zijn eigen huiskamer ruiten in te gooien.Op donderdag 21 juni 2001 14:19 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
[flauw]
jaja. Da's makkelijk zegge
[/flauw]
Ik hoop het dat ie het doorheeft.. Anders zal ie nu toch wel aardig vijandig aan het worden zijn... (Is dit wel goed nl??... pff, weer veels te laat naar bed gegaan)
Lolbroek ik weet niet eens wat een huiskamer is: ik heb intotaal maar een kamer en dat is mijn computerkamer: daar leef ik, eet ik, slaap ik, alles. En er zitten geen ramen in. Alleen een luikje voor mijn internet verbinding en stroom.Op donderdag 21 juni 2001 14:21 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij meer bezig zijn eigen huiskamer ruiten in te gooien.
Ennuh je hebt wel degelijk een HK-ban gekregen (een preventieve en van mij nogwel).
Bericht hierboven
Ik weet ook wel dat ik een waarschuwing heb mijn reply was als volgt bedoeld: Ja inderdaad. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?Op donderdag 21 juni 2001 14:28 schreef Floris Diemel het volgende:
insoft: Als jij een STM-64 lijntje hebt thuis, dan eet ik mijn pet op
Ennuh je hebt wel degelijk een HK-ban gekregen (een preventieve en van mij nogwel).
Enhne wat voor pet heb je? Mijn vriend Bill Gates belt je wel ff op om het te bevestigen.
Bericht hierboven
Ja, alsof jij dat thuis hebt. Dat jij via 2 hops eraan zit betekend niet dat jij dat hebt hoor.Op donderdag 21 juni 2001 14:30 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik een waarschuwing heb mijn reply was als volgt bedoeld: Ja inderdaad. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Enhne wat voor pet heb je? Mijn vriend Bill Gates belt je wel ff op om het te bevestigen.
sarcasmeOp donderdag 21 juni 2001 14:35 schreef Floris Diemel het volgende:
Jij hebt wel interessante vrienden, kun je niet eens een barbeque houden met al je vrienden, dan hoeven we namelijk maar 1 bom te plaatsen om van ze allemaal af te zijn![]()
Mij lijkt van wel he.Op donderdag 21 juni 2001 14:37 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
sarcasme![]()
![]()
Hij staat vrij om het te proberen, maar ik heb natuurlijk wel super goede beveiliging. En onder mijn belangrijke vrienden behoort femme uiteraard ook dus ik betwijfel of floris femme ook de lucht in wil blazen.
Ironie?Op donderdag 21 juni 2001 14:37 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
sarcasme![]()
![]()