Toon posts:

16X10X40 lite-on

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb dus sinds kort deze brander gekocht, maar hij wil niet goed branden op 16X.

De read buffer blijft keurig op 99/100% maar de recorder buffer varieert constant tussen 75 & 5 %, ik doe er soms ook gewoon 20 minuten over om een cd-tje te fikken.
Dit is gewoon bijv. een filmpie van hd naar cd-rom

Van cd naar cd gaat het nog slechter.

Weet iemand wat dit kan zijn? het zijn allemaal IDE devices.

Prim. master = HD
Prom. slave = cd-rom
sec. master = brander
sec. slave = dvd

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:27
Simpel:

Brander altijd op Pri. Master (ik ook die hebben) HD op Pri Slave DVD op Sec. Master en CD-ROM op Sec. Slave got it???

ik ook zelfde hebben :7

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:07

Epsilon

yep je brander moet op de zelfde zitten als je hd, en prim. zijn, hij moet ALLE voorang krijgen. En brand je met nero?? want als je dat doet moet je gewoon ff wat geheugen bijplaatsen, die buffered dan de gegevens.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb gewoon mij HD op Prim. master en me dvd speler op Sec. master en me lite-on 12x op me Sec. slave en alles doet het perfect lekker on the fly branden zonder problemen..binnen 5min..700MB gekopieerd

Verwijderd

wel eens gedacht aan de via drivers
welke via heb je ???
probeer eens de 4.29
bij mij deed die dat ook met de 4.30 de 4.31 en zelfs de 4.32
alleen de 4.29 werkte bij mij zonder problemen

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Mijn cd-rom en writer (LTR-12102B) zijn master en slave op een kanaal, gaat tot nu toe gewoon goed, ik bedoel wat zou er fout kunnen gaan?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

DMA wel aangezet van de fikker?

Verwijderd

Als je met nero brandt moet je ff bij opties iets aan je buffer veranderen. Had ik ook dan gaat die buffer, een beetje vaag doen.
Staat normaal op 33 geloof ik :)

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 22:16 schreef epsilon het volgende:
yep je brander moet op de zelfde zitten als je hd, en prim. zijn, hij moet ALLE voorang krijgen. En brand je met nero?? want als je dat doet moet je gewoon ff wat geheugen bijplaatsen, die buffered dan de gegevens.
Is dat zo? Ik heb geen brander maar wil er wel eentje gaan kopen binnenkort. Ik heb twee ATA66 schijven op een kabel zitten en een cdrom speler op een gewone ide kabel.

Moet ik hem dan niet gewoon als master zetten voor de cdrom?
Pagina: 1