Hoi,
Ik ben van plan binnenkort maar weer eens aan de slag te gaan met een nieuwe build.
Hoofdzakelijk zal het gaan dat het gewoon alles in gevorderde mate kan draaien, en vooral dus gamen.
Kosten zijn even niet al te belangrijk, het gaat er meer om wat eventuele betere keuzes zijn voor componenten die ik aan ga geven. Merken maken me ook niet zo zeer uit.
Dus bij deze, wat zou eventueel beter zijn ( zelfde prijsklasses ongeveer ) en graag meningen.
Monitor: Asus ROG Swift PG278Q
Case: Aerocool Xpredator Black Edition ( Big tower )
Moederbord: Asus Z170 Pro Gaming
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
SSD: Samsung 950 Pro 256GB of 850 Pro 256GB
Processor: Intel Core I7 6700K
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4-3000 Quad kit
Van oude build:
Voeding: Corsair HX750
Nog wat HDD's maar dat is bijzaak.
Ook was mijn planning een waterkoeling kit op de CPU te gooien van Alphacool.
Vorige build was alweer even geleden dus graag wat + / - punten, verbeteringen enz enz.
Bedankt
Ik ben van plan binnenkort maar weer eens aan de slag te gaan met een nieuwe build.
Hoofdzakelijk zal het gaan dat het gewoon alles in gevorderde mate kan draaien, en vooral dus gamen.
Kosten zijn even niet al te belangrijk, het gaat er meer om wat eventuele betere keuzes zijn voor componenten die ik aan ga geven. Merken maken me ook niet zo zeer uit.
Dus bij deze, wat zou eventueel beter zijn ( zelfde prijsklasses ongeveer ) en graag meningen.
Monitor: Asus ROG Swift PG278Q
Case: Aerocool Xpredator Black Edition ( Big tower )
Moederbord: Asus Z170 Pro Gaming
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
SSD: Samsung 950 Pro 256GB of 850 Pro 256GB
Processor: Intel Core I7 6700K
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB DDR4-3000 Quad kit
Van oude build:
Voeding: Corsair HX750
Nog wat HDD's maar dat is bijzaak.
Ook was mijn planning een waterkoeling kit op de CPU te gooien van Alphacool.
Vorige build was alweer even geleden dus graag wat + / - punten, verbeteringen enz enz.
Bedankt