Ik zoek een?
Goedkope smartphone.
Ik heb een X-Cover 3 die Samsung (toch echt een a-merk van een paar honderd euro) na een half jaar met een up-date naar de klere geholpen heeft. Ik zit weer een rugged smartphone (ander topic) te overwegen. Maar gezien je dan toch weer aan Android zit (wat na up-date's toch minder wordt blijkbaar) zit ik er aan te denken om een goedkope smartphone te kopen + 1 op reserve.
De denkwijze hierachter is dat ik een niet rugged smartphone toch wel sloop, of anders een up-date of een zeurende accu wel een einde aan maakt aan de pret. In dit pakket zit ik dus te denken om een paar maand tot een half jaar met een goedkope telefoon te doen en weg te gooien als hij kapot of verouderd is.
Tips over beide opties zijn natuurlijk welkom.
Wat is je budget?
Nog te bezien, wat er mogelijk is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatt'sappen, mailen en bellen. Heel af en toe wat op internet bekijken.
Accuduur van minstens 3 dagen.
Klein scherm en een cameraatje van ca 5mp zijn een pré.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nog niks gevonden, gezien ik er te weinig inzicht in heb.
Goedkope smartphone.
Ik heb een X-Cover 3 die Samsung (toch echt een a-merk van een paar honderd euro) na een half jaar met een up-date naar de klere geholpen heeft. Ik zit weer een rugged smartphone (ander topic) te overwegen. Maar gezien je dan toch weer aan Android zit (wat na up-date's toch minder wordt blijkbaar) zit ik er aan te denken om een goedkope smartphone te kopen + 1 op reserve.
De denkwijze hierachter is dat ik een niet rugged smartphone toch wel sloop, of anders een up-date of een zeurende accu wel een einde aan maakt aan de pret. In dit pakket zit ik dus te denken om een paar maand tot een half jaar met een goedkope telefoon te doen en weg te gooien als hij kapot of verouderd is.
Tips over beide opties zijn natuurlijk welkom.
Wat is je budget?
Nog te bezien, wat er mogelijk is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatt'sappen, mailen en bellen. Heel af en toe wat op internet bekijken.
Accuduur van minstens 3 dagen.
Klein scherm en een cameraatje van ca 5mp zijn een pré.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nog niks gevonden, gezien ik er te weinig inzicht in heb.