Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe desktop PC voor video-editing en zo nu en dan gamen.
Als ik vandaag iets koop wil ik zonder problemen een 5-tal jaar vooruit kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's die ik met mijn GoPro maak wil ik graag videobewerken. Daarnaast wil ik Photoshoppen. Zo nu en dan gamen vind ik leuk om te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet specifiek een maximum prijs. Wil vooral waar voor mijn geld. Ik zat te denken aan 1000-1250€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen specifieke randapparatuur die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een i-6700, eventueel met K-functie. Deze processor zal mij genoeg power geven om video's en foto's te bewerken. Daarbij dacht ik aan een Nvidia GeForce GTX 970 videokaart, gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding Werkgeheugen van 16 GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken. Ik hoop dat jullie mij juist daarin kunnen adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo laag mogelijk energieverbruik en weinig geluid.
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet voornemens.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus zelf een systeem samengesteld. Zie onderstaande tabel.
Daarnaast heb ik de website van Mediamarkt bekeken en zag dat de HP Envy Phoenix 860-000nd een mogelijk alternatief is. Het werkgeheugen van deze PC is wat laag, maar dat kan ik zelf bijpluggen. Wat denken jullie van dit kant-en-klare systeem? Zie: http://store.hp.com/Nethe...d=P4Q93EA&opt=ABH&sel=DTP
Als ik vandaag iets koop wil ik zonder problemen een 5-tal jaar vooruit kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's die ik met mijn GoPro maak wil ik graag videobewerken. Daarnaast wil ik Photoshoppen. Zo nu en dan gamen vind ik leuk om te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet specifiek een maximum prijs. Wil vooral waar voor mijn geld. Ik zat te denken aan 1000-1250€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen specifieke randapparatuur die ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een i-6700, eventueel met K-functie. Deze processor zal mij genoeg power geven om video's en foto's te bewerken. Daarbij dacht ik aan een Nvidia GeForce GTX 970 videokaart, gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding Werkgeheugen van 16 GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor bepaalde merken. Ik hoop dat jullie mij juist daarin kunnen adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo laag mogelijk energieverbruik en weinig geluid.
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet voornemens.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dus zelf een systeem samengesteld. Zie onderstaande tabel.
Daarnaast heb ik de website van Mediamarkt bekeken en zag dat de HP Envy Phoenix 860-000nd een mogelijk alternatief is. Het werkgeheugen van deze PC is wat laag, maar dat kan ik zelf bijpluggen. Wat denken jullie van dit kant-en-klare systeem? Zie: http://store.hp.com/Nethe...d=P4Q93EA&opt=ABH&sel=DTP
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 375,95 | € 375,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 151,95 | € 151,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,- | € 363,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 600 Zwart/Oranje Window | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 71,98 | € 71,98 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.402,63 | |