Toon posts:

Toekomst Mxstream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben allemaal gehoord dat het niet al te best gaat met KPN.
Nu ben ik zelf een tevreden Mxstream bezitter maar maak mij toch een beetje ongerust over de toekomst.
Stel KPN zou overgenomen worden door een buitenlands bedrijf, wat gaat er dan gebeuren met het beruchte knijpen :?

Ben erg benuwd hoe jullie over de toekomst van Mxstream KPN(???) denken en de evt gevolgen.

Verwijderd

wordt wel overgenomen... zou ik me geen zorgen om maken...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

pas maar op, bij een faillisement van KPN moeten alle MxStream gebruikers niet alleen hun modem , maar ook hun hele PC inleveren, dit om de te proberen de schuldeisers te kunnen betalen.. >:)

ok ff serieus.. ik denk dat het wel mee zal vallen, indien de KPN wordt overgenomen zullen de diensten wel gewoon worden voortgezet door een ander bedrijf, die heeft toch ook alleen belang bij tevreden klanten?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Misschien gaat de bandbreedte wel omhoog naar 1 MBit als er een groot bedrijf achterkomt....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 11:37 schreef JT het volgende:
Misschien gaat de bandbreedte wel omhoog naar 1 MBit als er een groot bedrijf achterkomt....
Wat er gebeurd met de snelheid vindt ik erg belangrijk, is op dit moment gewoon te laag! bedankt KPN :(
Is een snelheid van 1 MBit (hoger?) haalbaar met het KPN netwerk..

Verwijderd

Ik denk dat als Kpn overgenomen gaat worden dat het alleen maar beter gaat. Dan zal er hopelijk in 1 keer door heel nl in no-time centrales geplaatst gaan worden zodat iedereen breedband kan internetten >:) voor een lage prijs. Dan heb ik ook mun verbinding weer terug. Die ben ik nu kwijt omdat ik ga verhuizen naar de overkant :( |:(

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 21:13

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Op donderdag 21 juni 2001 11:54 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Wat er gebeurd met de snelheid vindt ik erg belangrijk, is op dit moment gewoon te laag! bedankt KPN :(
Triest, dat je zo ontevreden bent, als je beter wilt moet je maar een huurlijn nemen van weet-ik-hoeveel Megabit.

En waarom wil je nog meer bandbreedte hebben, dat vraag ik me wel 1s af, wil je nog meer ISO's in no-time binnenhalen of wat is dat nou?

Verder denk ik dat KPN als ze worden overgenomen dat het misschien sneller wordt aangelegd allemaal, maar of de service en de kwaliteit dan nog op zo'n hoog niveau ligt...

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Verwijderd

Wordt trouwens leuk: KPN in de problemen, Chello (lees: UPC) in de problemen. Dat wordt nog eens wat als deze 2 breedband giganten ten onder gaan. Dan zitten veel internetters met een probleem :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 12:43 schreef Nestor_ het volgende:

[..]

Triest, dat je zo ontevreden bent, als je beter wilt moet je maar een huurlijn nemen van weet-ik-hoeveel Megabit.

En waarom wil je nog meer bandbreedte hebben, dat vraag ik me wel 1s af, wil je nog meer ISO's in no-time binnenhalen of wat is dat nou?
Ik bedoel dat KPN een verbinding zit af te knijpen die gewoon veel sneller kan, het is toch zonde om niet alles uit een breedband verbinding te halen?

Voor de rest is Mxstream gewoon goed (mijn mening), ik heb gewoon een probleem met het afknijpen dat is gewoon jammer :)

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 21:13

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ik bedoel dat KPN een verbinding zit af te knijpen die gewoon veel sneller kan, het is toch zonde om niet alles uit een breedband verbinding te halen?
Reken nu maar 1s na, stel je voor dat ze echt ieder1 die een analoge/ISDN-telefoonaansluiting heeft, een 2 megabit-verbinding via DSL geven bijvoorbeeld, zou je dan niet al een ongelofelijke backbone nodig moeten hebben?

Ik als sterveling denk dan bij mezelf, als bijv. een dorp/stad 1000 aansluitingen heeft, das dan toch 1000 x 2 mbit, moet zo'n dorp/stad toch een 2 gigabit backbone hebben, wil iedereen op full speed werken. 'k werk zelf bij een ISP en d.m.v. multiplextechnieken e.d. dat er wel wat kan worden gedeeld met elkaar. Ook zal er never nooit 100% gebruik worden gemaakt van de bandbreedte, denk dat je de 50% nog niet 1s haalt tesamen met alle gebruikers in zo'n dorp/stad. Een gigabit-backbone zou dus al volstaan theoretisch.

Maar goed, naar het internet toe zou ik niet zo'n grote backbone toe willen, wat mij eerder interessant lijkt is, de onderlinge verbindingen hier wel full-speed maken, ik bedoel, als jij 1000 gebruikers in een stad/dorp hebt, die allemaal naar de zelfde centrale toegaan - en verder niet naar internet toe, dat even buiten beschouwing gelaten - dat je onderling toch wel op misschien zelfs 2, 4 of zelfs 6 megabit moet kunnen uitwisselen/communiceren met elkaar?

Dus vanuit het ene huis in het dorp, naar het andere huis in het dorp, zie het als een soort van router/hub dat je telefooncentrale werkt. En zo heb je een soort van LAN in een stad/dorp.

Kweet dat dit wat dromerij is, maar het id an sich, is niet verkeerd toch? :p

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

[..]

Niet zeiken op KPN gewoon ander abbo nemen die van 175 gulden d8 ik

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 16:21 schreef Thunder het volgende:

[..]

Niet zeiken op KPN gewoon ander abbo nemen die van 175 gulden d8 ik
Die heb ik maar als je het echt voor je werk nodig hebt is het gewoon kut met die storingen. Het kan gewoon voorkomen dat je de hele ochtend (+/-) 3uur geen internet hebt. Dan bel je ze op en dan weten ze van niets . En ineens doet ie et dan weer. Rara hoe kan dat :)

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 17:23

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik liep vanochtend nog langs KPN. En daar stond een truck met een 20m hoge reclame zuil voor Mxstream.

Als dat geld nou eens in mijn aansluiting zouden steken :(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp hoef ik mij niet al te veel zorgen te maken.
En daar ging het uiteindelijk om :)

Verwijderd

Het kan nooit slechter worden dan nu.
Ze buiten hun positie maximaal uit en ze gaan nog naar de kloten??
Ze maken al een jaar reclame voor adsl en als ik dan opbel dan zeggen ze: meneer hebt u al een postcodecheck gedaan??
O.sorry meneer bij u is het nog niet beschikbaar.
Maak dan ook geen reclame!!
Wie biedt hier nu adsl aan?
Ze houden de boel gewoon kunstmatig langzaam, gewoon lekker telefoontikken vangen :(:( aaaaaaarggggggg

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

KPN zal naar mijn idee helemaal niet falliet gaan als groot bedrijf hebben ze dit heus wel een beetje zien aankomen en investeerders zouden gek zijn zouden ze KPN laten varen dus komt heus wel goed

Op mannagement niveau zal wel een hoop veranderen maar voor de eindgebruikers (wij) zal er niet veel te merken zijn

Sommige mensen....

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 11:25 schreef Devil_2000 het volgende:
Jullie hebben allemaal gehoord dat het niet al te best gaat met KPN.
Nu ben ik zelf een tevreden Mxstream bezitter maar maak mij toch een beetje ongerust over de toekomst.
Stel KPN zou overgenomen worden door een buitenlands bedrijf, wat gaat er dan gebeuren met het beruchte knijpen :?

Ben erg benuwd hoe jullie over de toekomst van Mxstream KPN(???) denken en de evt gevolgen.
hm ik maak me niet zoveel zorgen.. Wordt vast wel overgenomen door een ander bedrijf, als het zooo slecht gaat.

maar de gebruikers hoeven denk ik geen last hiervan te ondervinden.

• JT

JT

VETAK y0

[..]

Makkelijk, het power abbo van KPN heeft 1 Mbit.

Grens van ADSL is 8 mbit down en 1 mbit up en dat heeft Cistron voor 150 piek :9~

Die 50 piek extra heb ik er ECHT wel voor over, nou nog wachten tot ze hier zitten :'(

Of zijn ze al weg/failliet ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is Cistron zoveel sneller eigenlijk dan KPN?

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 21 juni 2001 19:36 schreef Devil_2000 het volgende:
Waarom is Cistron zoveel sneller eigenlijk dan KPN?
Omdat KPN 512 kbit of 1 mbit down en 64 kbit if 256 kbit up heeft en Cistron 8 mbit down en 1 mbit up :z

Wat denk je....

cistron wil natuurlijk concurreren !!!

Ecodan warmtepomp

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Ik geloof dat, mocht KPN overgenomen worden door een ander befrijf, de kwaliteit omhoog gaat, aangzien ze de grote aanvragen en de grote klantenbestand nu niet aankunnen. Omdat er nu veel klachten zijn op het gebied van service en interne communicatie kan een frisse wind in het hele geheel geen kwaad.
Als KPN wordt overgenomen door een Amerikaans bedrijf gaat denk ik ook de bandbreedte omhoog og blijft het hetzelfde, want in Amerika hebben ze meer ervaring met inet en bandbreedtes.

Nieuw, nu met Twitter

• kmf
  • Niet online

kmf

Het zou niet zo snel gaan met het omhoogkrikken van de bandbreedte. Jammer genoeg... Ook al neemt een amerikaans bedrijf KPN over.

Je moet wel reeel blijven natuurlijk, de abonnee's blijven nog steeds en bij MxStream nu het "maar" 56 kB/s en nieuwe blijven ook komen. Waarom zou je dan extra uitgaven geven om de bandbreedte op te voeren voor zelfde prijs?

Wat ik wel verwacht, is dat als een ander bedrijf MxStream overneemt, de klachten IIG minder worden. Er zou waarschijnlijk sneller wat gedaan worden aan die constante verbindingsproblemen.

KPN is gewoon te groot en dus te log om er wat aan te doen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1