Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Server themobilebay onvindbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Vraag

• japiojo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10-2022
Mijn vraag
Sinds enkele dagen kan ik themobilebay.org niet meer bereiken op Iphone en Ipad. Er wordt gemeld dat de server onvindbaar is. ( Thepiratebay - in feite dezelfde maar dan voor de PC, is normaal toegankelijk )
Twee collega,s ondervinden hetzelfde probleem, dus lijkt het op de een of andere manier op een blokkade voor smartphone,s en Ipad,s.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Iphone 3 en de Ipad.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Safari suggesties uitgevinkt, geen resultaat. :? ...

Alle reacties

Verwijderd

Dit heeft niets te maken met de redactie. Ook wordt illegaal downloaden hier niet gefaciliteerd.

• japiojo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10-2022
Ik neem gemakshalve maar aan dat er niemand iets download via z,n Ipad en is uw conclusie over illegaal downloaden misplaatst, want als het mij om het downloaden zou gaan had ik de vraag niet behoeven te stellen omdat zoals ik al zei deze site wel via de PC bereikbaar is. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door japiojo op 28-01-2016 10:51 ]

Verwijderd

Dan post je alsnog in de verkeerde sectie. Dit is niet het helpdesk forum, maar berichten aan de schrijvers van de nieuwsartikelen op de voorpagina.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste staat je topic in het verkeerde forum. Graag eerst even kijken waar het forum voor is bedoeld voordat je een topic plaatst.

Daarnaast gaan we je niet helpen met warez, zoals ook duidelijk in het beleid staat beschreven. Dus dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.