beste tweakers,
ik heb net de jbl lsr305 speakers gekocht en aangesloten.
dit met een 3.5mm TRS naar 2x6.3mm TS, rechstreeks in de computer (in de lichtgroene jack aan de achterkant)
nu hoor ik een lichte ruis. heb gelezen dat dit wel 'normaal' kan zijn bij dit type speakers.
ik zit er +-90 cm af, dus echt goed kan je het niet horen (als je muziek luistert)
ik heb de speakers al losgekoppeld van de pc, ander stopcontact, zonder kabels ertussen-> altijd ruis.
dan neem ik aan dat het aan de speakers ligt.
het windowsvolume staat op max, de speakers zelf op 4.5 (max=10)
nu als ik een game speel is het wel zeer merkbaar/ storend. als ik de game pauzeer lijkt het soms weer iets beter te gaan.
ook soms hoor ik muisbewegingen of iets in die aard?
is er misschien iets verkeerd aangesloten of ingesteld? (realtek?)
iemand die verder raad weet??
(ik kan ze nog terugsturen, indien nodig)
alvast bedankt!
ik heb net de jbl lsr305 speakers gekocht en aangesloten.
dit met een 3.5mm TRS naar 2x6.3mm TS, rechstreeks in de computer (in de lichtgroene jack aan de achterkant)
nu hoor ik een lichte ruis. heb gelezen dat dit wel 'normaal' kan zijn bij dit type speakers.
ik zit er +-90 cm af, dus echt goed kan je het niet horen (als je muziek luistert)
ik heb de speakers al losgekoppeld van de pc, ander stopcontact, zonder kabels ertussen-> altijd ruis.
dan neem ik aan dat het aan de speakers ligt.
het windowsvolume staat op max, de speakers zelf op 4.5 (max=10)
nu als ik een game speel is het wel zeer merkbaar/ storend. als ik de game pauzeer lijkt het soms weer iets beter te gaan.
ook soms hoor ik muisbewegingen of iets in die aard?
is er misschien iets verkeerd aangesloten of ingesteld? (realtek?)
iemand die verder raad weet??
(ik kan ze nog terugsturen, indien nodig)
alvast bedankt!