Persoonlijk denk ik dat hij uit de handen komt van intel en op een hele andere technologie is dan de huidige pc's.
tel de sbelvauden! ^^
op een andere technologie is "gebaseerd"misschien?
Iedereen begrijpt wat je bedoelt hoor...:?
Iedereen begrijpt wat je bedoelt hoor...:?
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Ik denk dat je er nog weinig over kunt zeggen. Te nabije toekomst is misschien te voorspellen, maar de verre toekomst wordt lastig, omdat er dan misschien technieken gebruikt kunnen worden waarvan we nu nog niets weten en het bestaan ervan ons nog niet kunnen voorstellen.
Verwijderd
...ik denk dat het een multi-layered processor wordt, met 100 dynamische lagen in een kubus vorm, welke van 5 zijden tegelijk aangesproken kan worden werkend op een frequentie van slechts 200 MHz gekoeld tot min272 graden celcius....
You naughty boy!!!Op donderdag 21 juni 2001 11:23 schreef insoft het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet ook wel dat als je snel nog edit na je post er niet staat dat je bericht gewijzigd is, en er stond net "personelijk" i.p.v. persoonlijk...
Binnenkort (= +/- 20 jaar) zullen we licht-processors krijgen met prisma's ipv relais.
Daarna, (+/- 40~50 jaar) zullen quantumcomputers gemeengoed zijn. Zoals een bit nu 0 of 1 kan zijn, zal elke quant dan een oneindig aantal waardes aan kunnen nemen. En dan is het gewoon hoever je kunt tellen. de mogelijkheden zijn dan grenzeloos.
(Komt uit de kijk van 2a3 maanden geleden)
Daarna, (+/- 40~50 jaar) zullen quantumcomputers gemeengoed zijn. Zoals een bit nu 0 of 1 kan zijn, zal elke quant dan een oneindig aantal waardes aan kunnen nemen. En dan is het gewoon hoever je kunt tellen. de mogelijkheden zijn dan grenzeloos.
(Komt uit de kijk van 2a3 maanden geleden)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Processoren van tegenwoordig lopen op hun eind het word gewoon te warm. Zie je aan die gasten met een halve vrieskist op hun proc.
Dat van die Quantum is wel gaaf. Is kijk ook online te bekijken ja toch.
Ga wel ff zoeken bespaar je de moeite.
Dat van die Quantum is wel gaaf. Is kijk ook online te bekijken ja toch.
Ga wel ff zoeken bespaar je de moeite.
There is no art to find the minds construction in the face
Ja de huidige techniek heeft wel flink wat beperkingen. En het hitte probleem natuurlijk.
Dus er moet iets nieuws komen.
Dus er moet iets nieuws komen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
De cpu's van de toekomst zullen uit duizenden parralel geschakelde biotechnologische cpu's bestaan. Deze zullen op een goeie dag een zelfbewustzijn ontwikkelen en de mens uitroeien 
Dit is wat ik vannacht droomde
, dus of er iets van terecht komt is nog maar de vraag.
Dit is wat ik vannacht droomde
Volgens mij is TV niet goed voor jouOp donderdag 21 juni 2001 12:30 schreef mek het volgende:
De cpu's van de toekomst zullen uit duizenden parralel geschakelde biotechnologische cpu's bestaan. Deze zullen op een goeie dag een zelfbewustzijn ontwikkelen en de mens uitroeien
Dit is wat ik vannacht droomde, dus of er iets van terecht komt is nog maar de vraag.
There is no art to find the minds construction in the face
In de toekomst steken we gewoon een glazvezel in ons oor, en voila,
we starten windows en gaan nieuwe voeten downloaden (Want op de huidige zit schimmel)
we starten windows en gaan nieuwe voeten downloaden (Want op de huidige zit schimmel)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
tja........ ik denk dat we niet eens meer een eigen proc hebbe dan.
je plugged een vaag apparaat in je stopcontact en je kan alles.
je plugged een vaag apparaat in je stopcontact en je kan alles.
Verwijderd
de processort van de toekomst is gebaseerd op lichttechnologie. Dat is er al alleen geen enkele hardware fabrikant durft zich nog te wagen op die markt. Je spreekt dan van snelheden van enkele tientallen giga's. De gehele cpu structuur van de jaren 70 (waar alle cpu's zijn op gebaseerd) wordt dan weggegooid. (eindelijk
) Gelijk het hitte probleem opgelost!
Verwijderd
Ik zeg dat de proccesor van de toekomst een pentium 2ghz is, want die is nu nog niet uit dus van de toekomst.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Pagina: 1